  • 31. Data: 2005-06-08 14:23:09
    Temat: Re: Proces z TPSA ? Dosc dlugie ale ciekawe
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik witek napisał:

    > No i co z tego artykułu wynika. Bo wg. mnie to wynika, ze gogo wlasnie
    > ma racje.
    > dowiadywales sie, jak sie skonczyla sprawa tego pana?

    Z tego co pamiętam, po dwóch miesiącach wiszenia na łączach obejściowych
    tepe udało się wybudować odcinek traktu zgodnie z prawem i nakazem sądu.

    > W ktorym momencie przegral sprawe o odszkodowanie?
    > jego szczescie, ze telefony alarmowe dzialaly, bo z miejsca mialby
    > sprawe za spowodowanie zagrozenia.

    Tego sprzętu tam nie było... Wyrok sądowy obowiązywał. A kable przeciął
    nieznany sprawca

    > Debilizm ludzi jest nieograniczony.

    Wiem. Szczególnie tych na średnich stanowiskach w pewnej firmie.

    M.

  • 32. Data: 2005-06-08 16:04:34
    Od: poreba <d...@p...com>

    Przemysław Dębski <p...@g...pl> niebacznie popelnil

    > Najlepiej posadzić jakiś dąb. Z punktu widzenia prawa
    > jest to pomnik przyrody i podlega ochronie.
    Taaa, szczególnie 5letni dąb czerwony Q.rubra.
    bzdura^2

    --
    pozdro
    poreba

  • 33. Data: 2006-09-26 17:16:16
    Od: t...@p...onet.pl

    Stara historia ... czas dopisac zakonczenie.

    Krotko po wyslaniu posta na liste TPSA przyslala goscia z info ze zgadzaja sie
    przesunac kabel !

    Dzieki wszystkim za pomoc.

    Pozdrawiam,
    Tomek.