  • 1. Data: 2005-06-07 14:28:20
    Temat: Wysylka z USA ( ebay)
    Od: "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Heyka
    Jesli kupie laptopa na ebay-u, to co zrobic,zeby nie placic za niego cla.
    Jest to sprzet do prywatnego uzytku.Przesylka byla by z USA.
    Jarod

  • 2. Data: 2005-06-07 15:00:49
    Temat: Re: Wysylka z USA ( ebay)
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jarod wrote:
    > Heyka
    > Jesli kupie laptopa na ebay-u, to co zrobic,zeby nie placic za niego cla.
    > Jest to sprzet do prywatnego uzytku.Przesylka byla by z USA.

    niech ci ktos ze znajomych w USA osobiście przywiezie.
    Wysyłka pocztą == 99% szans na zapłacenie cła, a 100% szans, że ta
    przesyłka na pewno do ciebie nigdy nie dotrze. Zostanie oskubana gdzieś
    po drodze.

  • 3. Data: 2005-06-07 15:20:13
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > Wysyłka pocztą == 99% szans na zapłacenie cła, a 100% szans, że ta
    > przesyłka na pewno do ciebie nigdy nie dotrze. Zostanie oskubana gdzieś

    Teraz zgubienie / uszkodzenie przesylki to rzadkosc, przynajmniej tak
    twierdza ludzie ktorzy z tych uslug korzystaja na codzien.
    Jarod

  • 4. Data: 2005-06-07 15:21:50
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    b...@W...gazeta.pl wrote:

    > cla.

    > Teraz zgubienie / uszkodzenie przesylki to rzadkosc, przynajmniej tak
    > twierdza ludzie ktorzy z tych uslug korzystaja na codzien.
    > Jarod

    i tak i nie.
    mi jeszcze nic nie zginelo, ale rozejrzyj sie ile ludzi narzeka na
    poczte jak zamiast telefonu dociera do nich puste opakowanie.

  • 5. Data: 2005-06-07 16:20:27
    Od: "Jarod" <b...@W...gazeta.pl>

    > i tak i nie.
    > mi jeszcze nic nie zginelo, ale rozejrzyj sie ile ludzi narzeka na
    > poczte jak zamiast telefonu dociera do nich puste opakowanie.

    Niby masz racje,ale wiesz jakos serwisy aukcyjne typu ebay i allegro
    dzialaja, 99% przesylek wysylana jest poczta/ kurierem. Gdyby za kazdym
    razem przychodzilo jablko zamiast telefonu albo rolka papieru toaletowego
    zamiast discman-a to chyba by sie to nie rozwinelo :) Moje pytanie pozostaje
    aktulane jak obejsc celnikow.
    Jarod

  • 6. Data: 2005-06-07 18:31:50
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Jarod wrote:

> [...]
    > zamiast discman-a to chyba by sie to nie rozwinelo :) Moje pytanie pozostaje

    Ale jest roznica miedzy paczka z telefonem za 300 zl ubezpieczonym na
    300 zl i wysalnym w PL, a laptopem za 2000 $ z wartoscia wpisana jako
    50$, wysalnym jako gift z US do PL. A tak wlasnie sie obchodzi clo
    (bardziej: VAT) i nabywa problemy :)

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 7. Data: 2005-06-07 21:20:21
    Od: "Lincoln" <l...@p...onetkropkapl>

    > Ale jest roznica miedzy paczka z telefonem za 300 zl ubezpieczonym na

    Albo puscic paczke droga morska. Kolega tak modele wysyla (paczki 1,5x1,5
    x1,5m) i jeszcze nigdy mu sie nie zdarzylo by zaplacil clo. No tylko raz,
    ale to jak wyslal lotnicza poczta (w dodatku pierwszy raz)

    --
    Pozdrawiam Lincoln
    Fiat Tipo 1,4ie PMS+LPG Edition

  • 8. Data: 2005-06-07 22:05:54
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Lincoln wrote:

    > Albo puscic paczke droga morska. Kolega tak modele wysyla (paczki 1,5x1,5
    > x1,5m) i jeszcze nigdy mu sie nie zdarzylo by zaplacil clo.

    Np. PolAmerem, ale morska jak to morska, troche idzie :)

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \

  • 9. Data: 2005-06-07 22:39:52
    Od: "Lincoln" <l...@p...onetkropkapl>

    > Np. PolAmerem, ale morska jak to morska, troche idzie :)

    No z 5-6tygodni trzeba liczyc niestety:(