  • 1. Data: 2005-06-07 12:11:24
    Temat: wezwanie do sadu grodzkiego??
    Od: "marcin" <m...@p...fm>

    witam,
    dostalem awizo do sadu grodzkiego i zastanawiam sie o co chodzi, samochod
    awizo przyszlo na adres tymczasowy na ktorym jeastem zaledowany do 20
    czerwca samochod mam zarejestrowany w innym miescie na pobyt staly.
    Czy za zdjecie z fotoradaru odrazu sprawa idzie do sadu grodzkiego?
    Prosze o rade co mam zrobic odebrac czy nie?

    Marcin

  • 2. Data: 2005-06-07 12:24:47
    Temat: Re: wezwanie do sadu grodzkiego??
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    marcin napisał(a):

    > Prosze o rade co mam zrobic odebrac czy nie?

    Głupie pytanie. Jak nie odbierzesz to i tak sąd uzna za doręczone, jeśli
    było prawidłowo awizowane.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-06-07 14:33:14
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 7 Jun 2005 14:11:24 +0200,
    marcin <m...@p...fm> screamed:
> [...]
    > czerwca samochod mam zarejestrowany w innym miescie na pobyt staly.
    > Czy za zdjecie z fotoradaru odrazu sprawa idzie do sadu grodzkiego?

    Jesli sie nie wyrobili, to idzie.

    > Prosze o rade co mam zrobic odebrac czy nie?

    Bez znaczenia dla sprawy (-;

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 16:32:49 user up 10635 days, 4:27, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Dogs believe they are humans. Cats believe they are God.

  • 4. Data: 2005-06-07 14:38:52
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    kam napisał(a):
    > bez przesłuchania, czy choćby ustalenia kto prowadził?
    > nie bardzo to widzę
    ale jest tak, ze jesli sie nie wyrobia w ciagu 30 dni, to sprawa
    automatem przechodzi do sadu grodzkiego. bylo troche szumu w zwiazku z
    tym (chocby dlatego ze przejecie sprawy przez sad wiaze sie z
    dodatkowymi kosztami dla kierowcy)
    wiec w tym momencie to sad ustali kto prowadzil, przeslucha itp

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2005-06-07 14:39:40
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Artur M. Piwko napisał(a):
    > Jesli sie nie wyrobili, to idzie.

    bez przesłuchania, czy choćby ustalenia kto prowadził?
    nie bardzo to widzę

    KG

  • 6. Data: 2005-06-07 14:46:17
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    kam napisał(a):
    > to że kierują do sądu, bo nie można już nałożyć mandatu, to tak
    > ale przed skierowaniem wniosku o ukaranie co do zasady konieczne jest
    > podjęcie choć próby przesłuchania potencjalnego obwinionego
    > sąd nie jest od szukania sobie obwinionego, to policja ma złożyć wniosek
    > o ukarania konkretnej osoby - widniejącej na zdjęciu
    wiec policja zlozy wniosek o ukaranie wlasciciela pojazdu i sie nie
    bedzie niczym dalej przejmowala. polska rzeczywistosc

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2005-06-07 14:47:36
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

  • 8. Data: 2005-06-07 14:58:25
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    badzio napisał(a):
    > wiec policja zlozy wniosek o ukaranie wlasciciela pojazdu i sie nie
    > bedzie niczym dalej przejmowala. polska rzeczywistosc

    a sąd zwróci jej wniosek o ukaranie

    KG