  • 1. Data: 2005-06-07 13:03:25
    Temat: Umowa zlecenie
    Od: "Petras" <p...@t...pl>

    Witam
    Mam taki problem... jakis czas temu zarejestrowalem sie z pewnej firmie
    swiadczacej uslugi internetowe, jako "pracownik" (taki program partnerski).
    Moja praca polegala na tym ze reklamowalem ich uslugi i w zamian za kazde
    przekierowanie na ich strone, na moje wirtualne konto wplywala niewielka
    kwota pieniedzy. Po uzbieraniu odpowiedniej sumy, dostalem mailem umowe,
    ktora mialem wydrukowac, podpisac i wyslac w dwoch egzemplarzach (jeden z
    nich mial zostac odeslany) i tak tez zrobilem. Od tego czasu firma
    bynajmniej nie spieszy sie z wyplata gotowki, odpisuja na moje maile
    ("postaramy sie aby kwota zostala wyplacona najszybciej jak to tylko
    mozliwe") i tlumacza sie klopotami finansowymi. Niestety kopii umowy nie
    otrzymalem... czy jest jakas mozliwosc sciagniecia tej kwoty? Co na ten
    temat mowi prawo?
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedz
    Petras

  • 2. Data: 2005-06-07 14:29:51
    Temat: Re: Umowa zlecenie
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

    Oszukali Cie, typowy lancuszkowy sposob, w ktorym zarobil ten, ktory byl nad
    Toba, a Ty jestes na pozycji straconej. Byc moze nawet masz do czynienia z
    nieistniejaca firma, za ktora stoi jakis dzieciak z komputerem domowym.
    Jezeli jakims cudem wiesz, gdzie delikwent moze mieszkac, albo masz jego IP
    i mozesz go namierzyc - zrob to. Sprobuj po pierwsze wyciagnac kopie umowy.

    Pozdrawiam

    Tiger

  • 3. Data: 2005-06-07 14:43:14
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

> [...]
    > IP
    > i mozesz go namierzyc - zrob to. Sprobuj po pierwsze wyciagnac kopie

    a zaczac powinien od adresy na ktory owe umowy wyslal i numerem telefonu...

  • 4. Data: 2005-06-07 15:12:30
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

    > a zaczac powinien od adresy na ktory owe umowy wyslal i numerem
    telefonu...

    W pierwszej chwili zrozumialem, ze chodzi o odeslanie wypelnionych danych do
    umowy droga e-mailowa. No tak, "w dwoch egzemplarzach" ;-)))) Pasowalo mi to
    do przypadku, z ktorym juz sie zetknalem.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 5. Data: 2005-06-07 16:18:21
    Od: "Petras" <p...@t...pl>

    Użytkownik "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> napisał w wiadomości

    > a zaczac powinien od adresy na ktory owe umowy wyslal i numerem
    > telefonu...

    Mam wszystkie dane, adres, telefony, a nawet NIP, regon itd.
    Podejrzewam jednak ze same maile moga nie byc wystarczajacym dowodem, ze w
    ogole taka umowa zostala podpisana. A niestety chyba nie ma mozliwosci, aby
    odzyskac ta moja kopie umowy. Jednak zastanawialem sie, jaki paragraf mowi o
    takim przypadku? Czy ktos moglby podpowiedziec?
    Pozdrawiam
    Petras

  • 6. Data: 2005-06-07 17:48:21
    Od: "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl>

    Petras wrote:
> [...]
    > mozliwosci, aby odzyskac ta moja kopie umowy. Jednak zastanawialem
    > sie, jaki paragraf mowi o takim przypadku? Czy ktos moglby

    Umowa zlecenia nie musi zostać podpisana. Może zostać zawarta także ustnie
    bądź z użyciem środków porozumiewania się na odległość.
    Na początek wezwij pisemnie zleceniodawcę do zapłaty zakreślając mu termin.

    --
    Pozdrawiam,
    Krystyna Borek

    --> Odzyskaj swoje pieniądze --> http://rejestr.info <--