    From: Arek O<a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
    Date: Wed, 25 Jan 2006 16:33:29 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    > To co powinieneś zrobić to pisemna reklamacja do plusa, że okradli Cię
    > na tyle to a tyle złotych. Czekasz na odpowiedź, jeżeli jej nie dadzą,
    > to zostaje ona automatycznie uznana.

    Mam zamiar napisac reklamacje tyle tylko, ze niestety nie spodziewajac sie takiego
    obrotu spraw nie kontrolowalem na tyle uwaznie stanu swojego konta by moc
    dokladnie okreslic jaka kwota zostala mi zabrana. Faktycznie zauwaylem kilka razy
    ze zadzwiajaco szybko stracilem swoje pieniadze ale uznalem ze prawdopodobnie
    pomylilem sie i dalem sobie z tym spokoj.
    Czy pomimo tego, ze nie okresle dokladnie kwoty ktora stracilem moja reklamacja
    zostanie w miare powaznie potraktowana?

    -> http://usenet.pomocprawna.info