  • 21. Data: 2006-01-26 14:34:09
    Temat: Re: Problemy z platforma pre-paid w Plusie
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Arek napisał:

    > A tak serio to nie jest to smieszne. W chwili obecnej Polkomtel okradł
    > tylko nas na kilkadziesiąt tysięcy złotych. Na kartach było po 840 zł a
    > jest zero (słownie: 0). Niby twierdzą, że to zwrócą, ale
    > 1. Nie wiedzą kiedy dokładnie
    > 2. Kto mi zwróci za to, że muszę kolejne kilkadziesiąt tysięcy wkładac w
    > interes i kupowac nowe karty i doladowania?

    Zdaje się, że zgodnie z § 12 pkt. 3 regulaminu, Polkomtel ma prawo do
    natychmiastowego zaprzestania świadczenia usług Eterii. Kto kogo okradł
    to sprawa conajmniej dyskusyjna. A Tobie i tak wychodzi 60 % marży.

    > Dlatego uważam, że dla przykładu firma ta powinna zostac pozbawiona
    > koncesji i rozparcelowana.

    Jakiej koncesji? O czym ty piszesz...

    M.

    PS. Niektórym by się przydało zabranie koncesji na pisanie w Usenecie :-P

  • 22. Data: 2006-01-26 14:42:04
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:
    > Zdaje się, że zgodnie z § 12 pkt. 3 regulaminu, Polkomtel ma prawo do
    > natychmiastowego zaprzestania świadczenia usług Eterii.

    Tzn. ?

    > Kto kogo okradł to sprawa conajmniej dyskusyjna.

    Dlaczego piszesz takie bzdury?
    W jaki sposób niby moglibysmy okrasc Polkomtela ?

    > A Tobie i tak wychodzi 60 % marży.

    I co z tego ?

    > Jakiej koncesji? O czym ty piszesz...

    A nic.. nic... oczywiscie jak ktos tylko ma ochote to moze sobie
    uruchomic GSMowa siec, prawda? :)

    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 23. Data: 2006-01-26 14:47:42
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Arek napisał:

    > Tzn. ?

    Tzn. § 12 pkt. 3. Sam sobie przeczytaj.
    [...]
    > A nic.. nic... oczywiscie jak ktos tylko ma ochote to moze sobie
    > uruchomic GSMowa siec, prawda? :)

    Pieknie to świadczy o "dostawcy telefonii internetowej" czyli w polskim
    żargonie prawnym, przedsiębiorcy telekomunikacyjnym.

    M.

  • 24. Data: 2006-01-26 15:13:48
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:
    > Tzn. § 12 pkt. 3. Sam sobie przeczytaj.

    Za leniwy jestem i to Ty wyskoczyłes z tą rewelacją (sugestią?), że to
    my okradamy plusa bo § 12 pkt. 3., więc może jakies uzasadnienie
    usłyszę ja i inni czytający to ludzie?

    > Pieknie to świadczy o "dostawcy telefonii internetowej" czyli w polskim
    > żargonie prawnym, przedsiębiorcy telekomunikacyjnym.

    Tzn.? Moglbys się wypowiadac pełnymi zdaniami, a nie jakimi pułgębkiem i
    kalamburami?
    O co Ci konkretnie chodzi?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 25. Data: 2006-01-26 18:30:42
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@p...onet.pl>

    On 1/26/2006 11:11 AM, Arek O wrote:

    > Ciekawi mnie jak interpretowac § 5. p.6 -" POLKOMTEL świadczy usługi w zakresie
    > istniejących możliwości technicznych." - niezle sie zabezpieczyli przed takimi
    > wpadkami jakie teraz maja no nie?

    Przypomniała mi się opowieść koleżanki, jak wyglądała na wsi u jej babci
    "telefonia i centrala". Mianowicie podnosiłeś słuchawkę i gdy ktoś
    odezwał się z drugiej strony wystarczyło krzyknąć "Pani!!! Zapnij mnie
    tam Pani z GS-em". :-) Oczywiście wielokrotnie dodzwoniła się do młyna
    albo na pocztę bo "pani na kablach" była po imieninach wujka Ceśka i nie
    trafiała końcówkami w odpowiednie otwory ;-)

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor