  • 11. Data: 2012-03-11 07:58:30
    Temat: Re: Problem z naprawą gwarancyjną
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    > Natomiast każdy inteligentny pracodawca jest w stanie zdać sobie sprawę, że
    > niektórych spraw nie da się załatwić poza godzinami pracy i jest w stanie
    > pójść pracownikowi na rękę. I vice versa - czasem coś służbowego pojawia się
    > poza godzinami pracy i można się szefowi zrewanżować.

    Jak nie może w innych godzinach to niech bierze dzień wolny. Płaciłbym za
    wykonywanie dla mnie pracy, a nie latanie po urzędach / firmach i załatwianie
    swoich spraw. Przez takich "pozwalaczy" ten kraj jest biedny i się rozpada.

  • 12. Data: 2012-03-11 15:39:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.03.2012 08:58, qwerty pisze:

    > Jak nie może w innych godzinach to niech bierze dzień wolny. Płaciłbym
    > za wykonywanie dla mnie pracy, a nie latanie po urzędach / firmach i
    > załatwianie swoich spraw.

    A w razie awaryjnej sytuacji, kiedy ten sam pracownik byłby potrzebny
    "po godzinach", ten wyśle ciebie na drzewo nawet jakby w tym momencie
    siedział i się nudził.

    Albo jesteś człowiekiem dla pracowników i oni są ludźmi dla ciebie, albo
    jesteś zafajdanym korporacyjnym gryzipiórkiem, i wtedy pracownicy tylko
    szukają okazji, jakby ci regulaminowo dopiec.

    > Przez takich "pozwalaczy" ten kraj jest biedny
    > i się rozpada.

    Pieprzysz głupoty.