  • 1. Data: 2012-03-09 18:08:44
    Temat: Rozbieżności w zdjęciach i opisie aukcji internetowej
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    Witam,
    Właśnie zakupiłem pewien przedmiot na aukcji internetowej. Niestety jak
    się okazało przy odbiorze, nie taki jak chciałem zakupić. jak się
    okazało po zgłoszeniu niezgodności do sprzedającego, który jest osoba
    fizyczną, w opisie aukcji było napisane oznaczenie modelu przedmiotu
    takiego jaki chciałem kupić, a na zdjęciu było oznaczenie przedmiotu
    takiego jaki otrzymałem.
    W związku z tym, że sprzedający nie chce ugodowo załatwić sprawy, ani
    nie poczuwa się do winy, proszę o informację co można zrobić w takim
    przypadku.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 2. Data: 2012-03-09 19:40:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/9/2012 12:08 PM, Czeslawek wrote:
> [...]
    > W związku z tym, że sprzedający nie chce ugodowo załatwić sprawy, ani
    > nie poczuwa się do winy, proszę o informację co można zrobić w takim

    1. Isc do sądu.
    2. Olac, wystawic na allegro moze ktos inny kupi i bedziesz tylko pare
    złoty w plecy.
    3. Wystawic odpowiedni komentarz na allegro.

  • 3. Data: 2012-03-09 20:18:41
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-09 20:40, witek pisze:
    > 1. Isc do sądu.
    > 2. Olac, wystawic na allegro moze ktos inny kupi i bedziesz tylko pare
    > złoty w plecy.
    > 3. Wystawic odpowiedni komentarz na allegro.

    Cóż, źle sformułowałem pytanie to i odpowiedź dostałem nie taką jakiej
    oczekiwałem :)

    Więc pytanie stawiam nowe:
    Po czyjej stronie, waszym zdaniem, jest racja, tj. czy ważniejszy jest
    opis, czy zdjęcia zamieszczone na aukcji?

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 4. Data: 2012-03-09 20:48:20
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Czeslawek" <c...@g...pl> wrote in message
    > Po czyjej stronie, waszym zdaniem, jest racja, tj. czy ważniejszy jest opis,
    > czy zdjęcia zamieszczone na aukcji?

    nie ma czegos takiego jak 'wazniejszy'
    albo jest zgodny ze wszystkim albo nie jest
    w tym przypadku nie jest, ale jezeli sie nie dogadasz to zostaje sad

  • 5. Data: 2012-03-09 21:11:30
    Od: "Jarosław Bomba" <b...@g...com>

    ten ma racje kto ma restauracje ;-)

  • 6. Data: 2012-03-10 08:38:15