  • 1. Data: 2012-03-10 17:09:22
    Temat: zbliza sie 15 marca, co do marszalka?
    Od: "Wojtek" <g...@w...pl>

    Witam!

    Jakie sprawozdania powinienem wysłać do marszałka województwa?

    Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą, sprzedaję sprzęt komputerowy.
    Jestem zarejestrowany w GIOS, zbieram ZSEIE, jestem wpisany w starostwie
    jako podmiot zwolniony z obowiązku uzyskania zezwolenia. Oprócz tego sam
    generuję rocznie kilka odpadowych tonerów i tuszy. Przekazuje je do
    utylizacji, mam KPO do tego.

    Co powinienem wysłać do marszałka?

  • 2. Data: 2012-03-15 03:30:47
    Temat: [offtopic] Re: zbliza sie 15 marca, co do marszalka?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-03-10 18:09, Wojtek wrote:
> [...]
    > Oprócz tego sam generuję rocznie kilka odpadowych tonerów i tuszy.
    > Przekazuje je do utylizacji, mam KPO do tego.

    Wprawdzie termin składania sprawozdań i wnoszenia opłat za korzystanie
    ze środowiska minął (31 stycznia) ale jeśli komuś sprawiało trudność
    korzystanie z formularzy excelowych to warto odnotować, że pojawił się
    bezpłatny program do obsługi opłat.

    click -->
    <http://www.ekoportal.gov.pl/opencms/opencms/ekoport
    al/dla_przedsiebiorcow_i_inwestorow/OplatyZaSrodowis
    ko/>

    Jak można byłoby przypuszczać na podstawie po zawartości strony szukają
    beta-testerów ;-)

    BTW, jeśli program istotnie działa jak powinien to prawdopodobnie
    właśnie im się udało wyciąć z rynku ze dwie firmy, które oferują podobne
    cuda za pieniądze.

    Piotrek

  • 3. Data: 2012-03-17 23:40:44
    Temat: Re: zbliza sie 15 marca, co do marszalka?