  • 1. Data: 2004-11-21 20:49:53
    Temat: Problem z ZUS
    Od: Jacek <e...@k...o.kropka.2.pl>

    Witam,
    Jestem osoba bezrobotna bez prawa do zasilku. Po likwidacji malej firmy,
    ktorej bylem wlascicielem zostalo mi prawie 13 tys PLN zadluzenia wobec
    ZUS z czego 4000 to odsetki. ZUS wystawił decyzje o zaplacie calej kwoty
    zadluzenia do 17 grudnia br. Na decyzji zaznaczona ze moge odwolywac sie
    do sadu.
    Czy moge wnosic o umozenie odsetek? o rozlozenie na raty? czy sa z tym
    zwiazane jakies dodatkowe koszty? czy sa jakies wewnetrzne przepisy ZUS?
    Mam mieszkania wlasnosciowe i boje sie ze moze wejsc na niego komornik.
    Prosze o pomoc.

    Jacek