    From: Jacek <e...@k...o.kropka.2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z ZUS
    Date: Sun, 21 Nov 2004 21:49:53 +0100

    Witam,
    Jestem osoba bezrobotna bez prawa do zasilku. Po likwidacji malej firmy,
    ktorej bylem wlascicielem zostalo mi prawie 13 tys PLN zadluzenia wobec
    ZUS z czego 4000 to odsetki. ZUS wystawił decyzje o zaplacie calej kwoty
    zadluzenia do 17 grudnia br. Na decyzji zaznaczona ze moge odwolywac sie
    do sadu.
    Czy moge wnosic o umozenie odsetek? o rozlozenie na raty? czy sa z tym
    zwiazane jakies dodatkowe koszty? czy sa jakies wewnetrzne przepisy ZUS?
    Mam mieszkania wlasnosciowe i boje sie ze moze wejsc na niego komornik.
    Prosze o pomoc.

    Jacek