  • 11. Data: 2005-08-09 18:26:43
    Temat: Re: Prawo ruchu drogowego
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Galathea" <g...@n...poczcie.w.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:jcuct22ju9el$.194qryvnd2wsu.dlg@40tude.net...

    > nie trudno - ale muszę mieć dostęp do czegoś oprócz poczty i newsów.
    > Tak się składa, że w tej chwili nie mam.

    > a co jest bez sensu w tym co napisałem ?

    Zajrzyj juz lepiej do kodeksu.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 12. Data: 2005-08-09 19:08:04
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    09.08.2005 # 19:26:43, Leszek napisał:

    > Zajrzyj juz lepiej do kodeksu.

    Zajrzę zajrzę ;) ale jak tylko będę miał dostęp do www. Na razie nad
    tym pracuję :|.
    --
    pozdrawiam

  • 13. Data: 2005-08-09 20:23:40
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    II. Ruch pojazdów - wyprzedzanie

    Art. 24.

    # Zabrania się wyprzedzania pojazdu silnikowego jadącego po jezdni:
    1) przy dojeżdżaniu do wierzchołka wzniesienia,
    2) na zakręcie oznaczonym znakami ostrzegawczymi,
    3) na skrzyżowaniu, z wyjątkiem skrzyżowania o ruchu okrężnym lub na
    którym ruch jest kierowany.
    # Dopuszcza się wyprzedzanie w miejscach, o których mowa
    w ust. 7 pkt 1 i 2, na jezdni:
    1) jednokierunkowej,
    2) dwukierunkowej na odcinku z wyznaczonymi pasami ruchu, pod warunkiem,
    że kierujący nie wjeżdża na część jezdni przeznaczoną do ruchu w
    kierunku przeciwnym - w miejscu, gdzie jest to zabronione znakami na
    jezdni.
    --
    pozdrawiam

  • 14. Data: 2005-08-09 20:36:27
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Ale o tym wie każdy ciołek i matołek

    Oj wiemy kim jestes homofobie. Nie musisz sie po raz kolejny przedstawiac.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 15. Data: 2005-08-09 21:48:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur Golanski wrote:

    > Znaki "mają pierwszeństwo" w stosowaniu, więc jesli jest zakaz (znak
    > lub linia ciągła) to nie wolno wyprzedzać. Patrz PoRD link w stopce.

    A co ma linia ciągła do wyprzedzania, hę?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 16. Data: 2005-08-09 21:51:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Galathea wrote:

> [...]
    > 2) na zakręcie oznaczonym znakami ostrzegawczymi,
    > 3) na skrzyżowaniu, z wyjątkiem skrzyżowania o ruchu okrężnym lub na

    Czyli jak widać nie ma słowa o mostach ;-P

  • 17. Data: 2005-08-09 22:05:58
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    09.08.2005 # 22:51:16, Andrzej Lawa napisał:

    > Czyli jak widać nie ma słowa o mostach ;-P

    Dokładnie ;)
    --
    pozdrawiam

  • 18. Data: 2005-08-09 22:09:53
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    09.08.2005 # 22:48:44, Andrzej Lawa napisał:

    > A co ma linia ciągła do wyprzedzania, hę?

    To, że nie wolno jej "przekraczać", więc automatycznie
    nie można na ciągłej wyprzedzać.
    --
    pozdrawiam

  • 19. Data: 2005-08-09 22:12:10
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    09.08.2005 # 23:09:53, Galathea napisał:

    > To, że nie wolno jej "przekraczać", więc automatycznie
    > nie można na ciągłej wyprzedzać.

    Nie wiem, na ile to jest aktualne...
    http://www.mazda.rojcanet.pl/pl/news/o_mandaty.htm
    --
    pozdrawiam

  • 20. Data: 2005-08-09 23:23:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Galathea wrote:

    > To, że nie wolno jej "przekraczać",

    Prawda. Ani nawet na nią najeżdżać.

    > więc automatycznie nie można na ciągłej wyprzedzać.

    Bzdura.