  • 1. Data: 2005-03-31 09:55:20
    Temat: prawa autorskie
    Od: "l3ft" <l...@o...pl>

    Witam Szanownych grupowiczow.
    Chcę postawić stronkę z ofertą naklejek sportowych: honda, yamaha etc.,
    red-bulle i inne coca cole orientujecie się może (na pewno wiecie ;) ) jak
    się odnosi do tego prawo? Jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie. Po
    prostu chce sie dowiedziec czy nie bede mial z tego tytulu klopowtow, czy
    nie zadzwoni do mnie np. Przedstawiciel Hondy czy Yamahy i nie zaciagnie
    mnie do sadu. Czy to nie jest naruszenie praw autorskich lub zastrzezonych
    znakow firmowych?

    P.S. Materialy jakimi mam zamiar dysponowac są wykonane od A do Z przeze
    mnie. Robie zdjecia naklejek na samochodach i motocyklach, potem je
    opracowuje w graficznym programie, wycinam naklejki i sprzedaje (mam zamiar
    sprzedawac)

    Serdecznie dziekuje za odpowiedzi.
    pozdrawiam

    --