  • 1. Data: 2005-03-31 10:04:32
    Temat: "kochana" TEPSA
    Od: "l3ft" <l...@o...pl>

    dobry ;)
    moj brat podpisal umowę z TPsa na neostradę w zeszlym roku i korzystal przez
    rok.
    pierwszą fakturę dostał dopiero po ROKU !! na znaczną kwotę ok 2000pln.
    Przez rok nie dostał ANI JEDNEJ faktury! i dopiero na koniec terminu umowy
    TPSA sie obudzila i przyslal rachunek. Czy mozna sie od tego jakos odwolac?
    TP mowi ze nie ma sprawy , ze rozloza na raty czy naprawde musze placic cala
    te kwote??
    dziekuje za wszelkie podpowiedzi i "kruczki prawwne" ;-)
    pozdrawiam

    kuba

  • 2. Data: 2005-03-31 10:15:21
    Temat: Re: "kochana" TEPSA
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "l3ft" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    >ze rozloza na raty czy naprawde musze placic cala te kwote??

    A dlaczego nie? Korzystal? Wiedzial ile kosztuje miesiac użytkowania?
    Sądził, ze TPSA robi mu prezent? Było po prostu co miesiąc pakować należność
    za NEO na konto - teraz by mial kasę na rachunek i piwo z odsetek.

    HaNkA

  • 3. Data: 2005-03-31 10:17:41
    Od: "l3ft" <l...@o...pl>

> [...]
    > Sądził, ze TPSA robi mu prezent? Było po prostu co miesiąc pakować
    > należność za NEO na konto - teraz by mial kasę na rachunek i piwo z

    jasne, korzystal, wiedzial...z tym ze mial sie prosic TPSE o wystawienie
    rachunku? To przeciez oni sprzedają i to ich interesie jest pilnowanie aby
    rachunki docieraly do klienta CO MIESIAC ... tak mi sie wydaje... no ale ja
    jetem lesnik a nie prawnik =P
    pzdr

    --
    kuba

  • 4. Data: 2005-03-31 10:25:19
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    >to ich interesie jest pilnowanie aby rachunki docieraly do klienta CO
    >MIESIAC

    A niby czemu? Opłata za NEO jest naliczana za miesiac, ale nie jest
    powiedziane ze co miesiąc musisz dostać na to rachunek. Ja akurat dostaje co
    miesiąc ale jak poczytasz archiwum to przekonasz się, ze Twój brat nie jest
    wyjątkiem. I zapłacić trzeba

    HaNkA

  • 5. Data: 2005-03-31 10:27:37
    Od: "l3ft" <l...@o...pl>

> [...]
    > co miesiąc ale jak poczytasz archiwum to przekonasz się, ze Twój brat nie

    yyhyyy....to w takim razie smutek i nostalgia ;-(
    ale nie mam przed soba warunkow umowy jakie podpisywal brat i wlasnie o to
    mi chodzi: czy w owych warunkach jest napisane , ze TPsa zobowiazuje sie do
    comiesiecznego rozliczania (przysylania rachunkow) klientowi? bo jesli jest
    taki punkt to mysle, ze nie dotrzymali warunkow umowy... kombinuje jak
    moge...wiemm... ;-)

    --
    kuba

  • 6. Data: 2005-03-31 10:37:35
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    l3ft napisał(a):

    > rachunki docieraly do klienta CO MIESIAC ... tak mi sie wydaje... no ale ja
    > jetem lesnik a nie prawnik =P

    Masz rację, wydaje ci się ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 7. Data: 2005-03-31 10:39:03
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    l3ft napisał(a):

    > yyhyyy....to w takim razie smutek i nostalgia ;-(

    Hmmm ... dziwne, ... nie skomentuję jednak. :>

    > taki punkt to mysle, ze nie dotrzymali warunkow umowy... kombinuje jak
    > moge...wiemm... ;-)

    Nie znajdziesz ... Masz moją gwarancję.

  • 8. Data: 2005-03-31 10:40:52
    Od: "l3ft" <l...@o...pl>

    > rachunki docieraly do klienta CO MIESIAC ... tak mi sie wydaje... no ale
    > ja jetem lesnik a nie prawnik =P

    Masz rację, wydaje ci się ;)

    hehehe wiedzialem ze to ktos napisze ale TO MOJ TEXT =P zawsze tak mowie
    mojej "babeczce" jak mi mowi:
    wydaje mi sie, ze mowiles, ze wrocisz przed 24.00 .... =D

    --
    kuba

  • 9. Data: 2005-03-31 10:50:02
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 31 mar o godzinie 12:17, na pl.soc.prawo, l3ft napisał(a):

    > jasne, korzystal, wiedzial...z tym ze mial sie prosic TPSE o wystawienie
    > rachunku?

    Prosić t może nie, miał zażądać wystawienia faktury.

    > To przeciez oni sprzedają i to ich interesie jest pilnowanie aby
    > rachunki docieraly do klienta

    Ale ciężar spoczywa także na konsumencie - zerknij do Regulaminu
    świadczenia usług i do Umowy o świadczenie usługi - stoi jak wół /nie mylić
    z bawołem w lesie ;) / że w razie nie otrzymania rachunku lub w złej
    wysokości klient ma zwricic się do operatora z ..... itd itp

    > CO MIESIAC ... tak mi sie wydaje... no ale ja
    > jetem lesnik a nie prawnik =P

    To wyjdż z tego lasu, skoro partyzantów już wygoniłeś z lasu, sam też się
    przewietrz.

    --
    Herbi
    31-03-2005 12:50:00

  • 10. Data: 2005-03-31 11:48:03
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

> [...]
    > rachunki docieraly do klienta CO MIESIAC ... tak mi sie wydaje... no ale ja

    W jego interesie jest teraz zaplacic ... jak juz ktos pisal, mogl
    odkladac kase na koncie ...