  • 1. Data: 2005-11-01 09:01:35
    Temat: Prawo autorskie - obrazek.
    Od: "FlashT" <n...@w...com>

    Witam
    Jak duzo musze zmienic obrazek, zeby nie lamac praw autorskich tworcy?
    Wysrarczy kolor? Co drugi pixel? Jak to jest?
    Pozdrawiam
    FlashT

  • 2. Data: 2005-11-01 12:49:00
    Temat: Re: Prawo autorskie - obrazek.
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Tue, 1 Nov 2005 10:01:35 +0100, FlashT napisał(a):

    > Jak duzo musze zmienic obrazek, zeby nie lamac praw autorskich tworcy?
    > Wysrarczy kolor? Co drugi pixel? Jak to jest?

    Nie wystarczy.
    Nawiasem mówiąc słyszałem ostatnio ciekawe zdanie - że Ondrej Warchola
    miałby dziś niezły pokazowy proces za bezprawne wykorzystanie elementów
    znaków towarowych należących do koncernu spożywczego bez jego zgody ;-)

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||

  • 3. Data: 2005-11-01 23:24:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    In article <7eablmbra6t8$.dlg@olgierd.gov.pl>, Olgierd wrote:
> [...]
    > miałby dziś niezły pokazowy proces za bezprawne wykorzystanie elementów
    > znaków towarowych należących do koncernu spożywczego bez jego zgody ;-)

    Wątpię :) Nawet jeśli Warchol nie zapytał ich o zgodę, to firma musiałaby
    być pozbawiona podstawowych instynktów aby angażować się w coś takiego.
    Pominę już dyskusję na temat praw gatunku :)

    --
    Marcin

  • 4. Data: 2005-11-01 23:49:43
    Od: "b3lf3r" <z...@p...sprzedajacemu>

    Użytkownik "Olgierd" wystukał taki tekst:
> [...]
    > miałby dziś niezły pokazowy proces za bezprawne wykorzystanie
    > elementów znaków towarowych należących do koncernu spożywczego bez

    ciekawe, że inne firmy aż się biją o to, aby ich produkty stały się
    narzędziem artystów
    tylko po to aby znana marka była jeszcze bardziej znana ;-)
    --
    pozdrawiam
    b3lf3r [BL12/PL57]