  • 1. Data: 2005-10-31 21:03:24
    Temat: Umowa o pracę - badanie lekarskie
    Od: "Arkady" <s...@p...onet.pl>

    Czy nowo zatrudniony pracownik powinien wykonać komplet badań lekarskich
    jeżeli ma ważne badania od poprzedniego pracodawcy (jeszcze na ponad rok do
    przodu)?

    Charakter pracy jest podobny (pracownik biurowy).

  • 2. Data: 2005-10-31 23:19:07
    Temat: Re: Umowa o pracę - badanie lekarskie
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dk60qh$75r$1@news.onet.pl>
    Arkady <s...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > lekarskich jeżeli ma ważne badania od poprzedniego pracodawcy
    > (jeszcze na ponad rok do przodu)? Charakter pracy jest podobny (pracownik

    Nie musi robić takich badań.

    --
    PozdrawiaM

  • 3. Data: 2005-11-01 11:08:58
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 1 Nov 2005 00:19:07 +0100, *Nixe* <news:dk68pg$2ata$1@news.mm.pl>
    napisał(a):

    > W wiadomości <news:dk60qh$75r$1@news.onet.pl>

    > Nie musi robić takich badań.

    Nie wiesz, że badania są ważne tylko pół roku.

    --
    Kaja

  • 4. Data: 2005-11-01 11:26:11
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Kaja wrote:

    > Nie wiesz, że badania są ważne tylko pół roku.

    Dobrze, ze nie trzy miesiace :]

    Swoja droga, pracownik musi sie badac na wylot co chwile,
    a taki prowadzacy DG to nie musi...

    --
    Egzorcyzmy Emily Rose - horror, egzorcyzmy ..... http://tiny.pl/xhch
    Trzynasta Dzielnica - akcja, sensacja i sci-fi . http://tiny.pl/xhcb

  • 5. Data: 2005-11-01 12:00:42
    Od: "flashi" <f...@e...pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiesz, że badania są ważne tylko pół roku.

    a od kiedy ?
    wazne to one sa miesiac lub 3 miesiace jesli nie pracujesz ...
    jesli pracujesz to badania sa wazne tyle lat ile lekarz Ci je wypisze :)

    a co do pytania glownego w poscie to pracodawca (ten nowy) moze sobie
    zazyczyc zebys poszedl na badania do "ich" lekarza ...

  • 6. Data: 2005-11-01 12:47:06
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Dnia Tue, 1 Nov 2005 13:00:42 +0100, flashi napisał(a):

> [...]
    > a co do pytania glownego w poscie to pracodawca (ten nowy) moze sobie
    > zazyczyc zebys poszedl na badania do "ich" lekarza ...

    Powiedzieli co wiedzieli a art. 229 par. 1 pkt 1 kp nie przeczytali ;-D
    Ja ostatnio miałem ciekawszy przypadek - PIP przyczepiła się, że pracownicy
    przejęci w trybie art. 23(1) kp nie mają nowych badań u nowego pracodawcy,
    okazało się, że w jakimś tam rozporządzeniu (już nie pamiętam danych) jest
    mowa, że badaniom nie podlegają pracownicy przenoszeni u _danego_
    pracodawcy.
    Słowem: zmiana pracodawcy = nowe badania.

    --
    Olgierd
    ||| gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@p...pl |||

  • 7. Data: 2005-11-01 13:49:57
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    Kaja <k...@n...ma.wp.pl> pisze:

    > Nie wiesz, że badania są ważne tylko pół roku.

    Kto Ci takich bajek naopowiadał?

    --
    PozdrawiaM

  • 8. Data: 2005-11-01 14:10:36
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    <news:dk7lal$fo9$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > a od kiedy ?
    > wazne to one sa miesiac lub 3 miesiace jesli nie pracujesz ...

    No nie wiem, tak mi lekarka w pracy powiedziała. Jak mam przy sobie wyniki
    badań nie starsze niż pół roku to lekarz może po obejrzeniu tych wyników nie
    dawać skierowania na ponowne badania.

    > jesli pracujesz to badania sa wazne tyle lat ile lekarz Ci je wypisze :)

    Na ogół badania kontrolne, pracownicze przeprowadzane są raz na rok.

    > a co do pytania glownego w poscie to pracodawca (ten nowy) moze sobie
    > zazyczyc zebys poszedl na badania do "ich" lekarza ...

    Bo tak jest :-) Jak się ma jakieś "nieprzeterminowane" wyniki badań, to
    dobrze je wziąć ze sobą.

    --
    Kaja

  • 9. Data: 2005-11-01 14:12:34
    Od: "flashi" <f...@e...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości

> [...]
    > mowa, że badaniom nie podlegają pracownicy przenoszeni u _danego_
    > pracodawcy.
    > Słowem: zmiana pracodawcy = nowe badania.

    heh u mnie radca prawny przekazal mi ze badanie moze byc wymagane ale nie
    musi :) ale jak widze jednak musi :)

  • 10. Data: 2005-11-01 18:53:24
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    Olgierd <n...@n...spam.no.problem> pisze:

    > Powiedzieli co wiedzieli a art. 229 par. 1 pkt 1 kp nie przeczytali
    > ;-D

    Ale to chyba chodzi o badania wstępne. Każde następne są już tylko
    okresowe/kontrolne.
    Autor wątku badania wstępne ma za sobą. Nie musi dokonywać okresowych, jeśli
    wstępne ma ważne jeszcze rok.

    --
    PozdrawiaM