  • 1. Data: 2005-10-31 22:56:42
    Temat: Pytanie o przedawnienie
    Od: User123<h...@w...pl>

    Witam serdecznie, mam nadzieję, iż ktoś mądry odpowie mi na moje pytanie :)
    Jakiś czas temu, bodajże w 1999 roku zapisałem się na kurs językowy w C.E.A
    Polonia. Po pewnym czasie z niego zrezygnowałem, opłacają jedynie pewien czas za
    - faktyczną - naukę. Kilkanaście dni temu przyszło do mnie ponagle do zapłaty za
    część kursu, z której zrezygnowałem. Mam pytanie - jak długo mogą mnie oni
    ścigać? Kiedy sprawa może się przedawnić? Dziękuję za rzetelną odpowiedź.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-10-31 22:59:27
    Temat: Re: Pytanie o przedawnienie
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    User123 napisał(a):
    > Mam pytanie - jak długo mogą mnie oni ścigać?

    Ciebie, to do Twojej śmierci, a potem spadkobierców

    > Kiedy sprawa może się przedawnić?

    przedawniła się po dwóch latach

    KG

  • 3. Data: 2005-10-31 23:13:12
    Od: User123<h...@w...pl>

    Dziękuję za odpowiedź. W takim razie po co firma windykacyjna w ogóle do mnie pisze?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2005-10-31 23:15:23
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    User123 napisał(a):
    > Dziękuję za odpowiedź. W takim razie po co firma windykacyjna w ogóle do mnie
    pisze?

    Bo liczy na to, że przestraszysz się i zapłacisz. Dług nadal istnieje.

    KG

  • 5. Data: 2005-10-31 23:17:35
    Od: "allbi" <a...@e...net>

    Użytkownik "User123" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dziękuję za odpowiedź. W takim razie po co firma windykacyjna w ogóle do
    > mnie pisze?

    Może mieli tyle spraw na głowie, że w ciągu tych kilku lat nie zdazyli sie
    odezwac?

    sotb

  • 6. Data: 2005-10-31 23:24:05
    Od: User123<h...@w...pl>

    Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam "kam" i "allbi" :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2005-11-01 01:00:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    User123 wrote:
    > Dziękuję za odpowiedź. W takim razie po co firma windykacyjna w ogóle do mnie
    pisze?

    A dlaczego inne firmy przysyłają zawiadomienia o wygranej... wymagającej
    tylko wykonania (długiego) telefonu pod ultra-drogi numer?

    Szukają frajerów.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 8. Data: 2005-11-01 01:01:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    User123 wrote:
    > Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam "kam" i "allbi" :)

    Od wazelinowania to jest inna grupa ;->

  • 9. Data: 2005-11-02 10:47:49
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kam"

    > Ciebie, to do Twojej śmierci, a potem spadkobierców

    > przedawniła się po dwóch latach

    od którego momentu ?

    macso

  • 10. Data: 2005-11-03 23:28:05