  • 1. Data: 2005-10-31 22:07:40
    Temat: niesolidny zleceniodawca
    Od: "m" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    Zmagam sie z niesolidnym zleceniodawca, ktory zlecil mi wykonanie dziela.
    Platnosc za dzielo jest w 2 ratach - pierwsza platna 2 tyg po podpisaniu
    umowy, druga po oddaniu przedmiotu dziela.
    Niestety, zleceniodawca olal wplacenie mi pierwszej raty, mimo podpisanej
    umowy.
    Mam do Was pytanie. Korci mnie aby zainteresowac tym Krajowy Rejestr Dlugow,
    bowiem zleceniodawca wyraznie daje mi do zrozumienia (mam to w emailach), ze
    umowe podpisal, ale na razie nie w glowie mu wywiazywac mu sie z wlasnych
    zobowiazan. Jak myslicie, czy KRD moze byc dobrym batem na nieuczciwego
    zleceniodawce?
    Kolejny moj pomysl dotyczy zaintersowania moja niezrealizowana umowa jego
    kontrahentow - byc moze ktos zechce odkupic te zobowiazanie.
    Sprawa dotyczy 1700 zl netto (pierwsza rata), wiec chyba jest to suma, ktora
    moze zaintersowac inne podmioty.
    Chcialbym poznac Wasza opinie w tej sprawie,

  • 2. Data: 2005-11-01 18:01:42
    Temat: Re: niesolidny zleceniodawca
    Od: "m" <m...@g...pl>

    Przepraszam, ze sam sobie odpowiadam.. ale chce podbic temat. Pilnie
    potrzebuje jakiejs porady i licze na Wasza pomoc!
    z gory dziekuje!!!!

  • 3. Data: 2005-11-01 18:29:59
    Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>

    Użytkownik "m" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Przepraszam, ze sam sobie odpowiadam.. ale chce podbic temat.

    Co chcesz zrobic?:-))

    HaNkA

  • 4. Data: 2005-11-01 19:23:16
    Od: "m" <m...@g...pl>

    HaNkA_ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "m" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Co chcesz zrobic?:-))
    >
    > HaNkA

    tak jak pisalem w swoim poscie... mysle o oddaniu umowy do KRD lub
    zainteresowania ktoregos z kontrahentow zleceniodawcy.
    Wiec pytam sie Was o porade - czy ma to sens? I czy widzicie inne rozwiazania?
    m.

  • 5. Data: 2005-11-01 23:54:31
    Od: "b3lf3r" <z...@p...sprzedajacemu>

    Użytkownik "HaNkA_ReDhUnTeR" wystukał taki tekst:
    > Użytkownik "m" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Co chcesz zrobic?:-))

    *podbić temat*, jak ktos nie używa wątkowania, lub przegląda przez google
    groups, najświeższe posty są zawsze na wierzchu... aktywne wątki też sie
    jakos wyróżniają ;-)
    --
    pozdrawiam
    b3lf3r [BL12/PL57]

  • 6. Data: 2005-11-02 05:45:49
    Od: "m" <m...@g...pl>

    b3lf3r <z...@p...sprzedajacemu> napisał(a):

    > *podbić temat*, jak ktos nie używa wątkowania, lub przegląda przez google
    > groups, najświeższe posty są zawsze na wierzchu... aktywne wątki też sie
    > jakos wyróżniają ;-)

    rozumiem.... ale nadal to nie rozwiazuje to mego problemu....