  • 1. Data: 2009-08-18 10:29:29
    Temat: Kupno nieruchomosci bez przetargu
    Od: DzikBagienny <nie_m@m_maila.com>

    Zwracalem sie do Rady Miasta z prosba o umozliwienie mi kupna
    dzierzawionej przeze mnie nieruchomosci bez przetargu. Burmistrz razem z
    prawnikiem przekonywali Rade, ze taka sprzedaz bylaby niezgodna z prawem
    tym samym rada zostala wprowadzaona w blad i podjela decyzje o sprzedazy
    w drodze przetargu. Z innych uchwal i artykulow wiem, ze Rada moze
    podjac decyzje o sprzedazy w drodze bezprzetargowej. Czy w takim razie
    to, ze Burmistrz wraz z prawnikiem wprowadzili rade w blad moze byc
    podstawa dla Sadu do uchylenia uchwaly o sprzedazy w drodze przetargu ?

  • 2. Data: 2009-08-18 11:18:18
    Temat: Re: Kupno nieruchomosci bez przetargu
    Od: mecenas <m...@o...pl>

    DzikBagienny pisze:
> [...]
    > to, ze Burmistrz wraz z prawnikiem wprowadzili rade w blad moze byc
    > podstawa dla Sadu do uchylenia uchwaly o sprzedazy w drodze przetargu ?

    Polecam lekturę ustawy o gospodarce nieruchomościami. Tam jest odpowiedź
    na Twoje pytanie.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2009-08-18 11:37:37
    Od: DzikBagienny <nie_m@m_maila.com>

    mecenas pisze:

    > Polecam lekturę ustawy o gospodarce nieruchomościami. Tam jest odpowiedź
    > na Twoje pytanie.
    >
    > Pozdrawiam
    > Michał
    akurat ustawę znam ale w dalszym ciagu nie znam odp na moje pytanie

  • 4. Data: 2009-08-18 15:37:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    DzikBagienny pisze:

    > akurat ustawę znam ale w dalszym ciagu nie znam odp na moje pytanie

    Chyba przeceniasz swoją znajomość tej ustawy.

    --
    @2009 Johnson

  • 5. Data: 2009-08-18 16:10:10
    Od: DzikBagienny <nie_m@m_maila.com>

    Johnson pisze:

    > Chyba przeceniasz swoją znajomość tej ustawy.

    oswiec mnie zatem

  • 6. Data: 2009-08-18 17:24:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    DzikBagienny pisze:

    > oswiec mnie zatem

    Nie jestem żarówką. Weź i przeczytaj jeszcze raz i tak do skutku.

    --
    @2009 Johnson

  • 7. Data: 2009-08-18 17:59:46
    Od: DzikBagienny <nie_m@m_maila.com>

    Johnson pisze:

    > Nie jestem żarówką. Weź i przeczytaj jeszcze raz i tak do skutku.

    Napisz lepiej ze sam nie wiesz o co chodzi zamiast robic ze mnie durnia.
    Tak sie sklada ze tematem interesuje sie od dluzszego czasu. Zasiegalem
    opinii wielu ludzi i znam interesujace mnie artykuly na pamiec. Tylko
    dziwi mnie ze zdanie burmistrza i jego prawnika rozni sie od stanu
    rzeczywistego. Widze ze na grupie nie dowiem sie niczego konkretnego,
    oprocz tego jak drwic z innych

  • 8. Data: 2009-08-18 18:01:10
    Od: DzikBagienny <nie_m@m_maila.com>

    Johnson pisze:

    > Nie jestem żarówką. Weź i przeczytaj jeszcze raz i tak do skutku.

    A pozatym idea grup jest taka zeby odpowiadac na pytania, a nie odsyac
    od lektury. Nie przyszlo Ci do glowy ze lektura czasem bywa
    niezrozumiala? Po to sa np komentarze do ustawy... Ale z Toba modralo
    nie pogada widze...

  • 9. Data: 2009-08-18 18:19:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    DzikBagienny pisze:

> [...]
    > opinii wielu ludzi i znam interesujace mnie artykuly na pamiec. Tylko
    > dziwi mnie ze zdanie burmistrza i jego prawnika rozni sie od stanu

    Nie, to twoje zdanie odbiega od rzeczywistości.

    --
    @2009 Johnson

  • 10. Data: 2009-08-18 18:20:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    DzikBagienny pisze:

    > Nie przyszlo Ci do glowy ze lektura czasem bywa
    > niezrozumiala? Po to sa np komentarze do ustawy...

    Dobra to odsyłam cię do komentarza do ustawy :)

    --
    @2009 Johnson