  • 1. Data: 2002-06-25 06:29:58
    Temat: Prawnik !!!
    Od: s...@p...com.pl (Kryspin Sławek)

    Witam

    Kto jest naleprzym prawnikiem we Wrocławiu ??? (sprawa o wyegzekwowanie
    należności od developera)

    proszę o info na priv.

  • 2. Data: 2002-06-25 09:14:11
    Temat: Re: Prawnik !!!
    Od: "lord" <r...@p...onet.pl>

    wg mnie jeden z najlepszych prawnikow we wrocławiu to hoffmann (lub hofman
    nie pamietam jak sie to pisze dawno nie korzystalem z jego uslug)

    ps. jest drogi ! ale skuteczny !!!

    kancelaria znajduje sie na przeciwko sadu wojewodzkiego miedzy placem
    wolnosci a placem legionow

  • 3. Data: 2002-06-25 11:11:36
    Temat: Odp: Prawnik !!!
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik lord <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:af9c9h$5mr$...@n...onet.pl...
> [...]
    >
    > ps. jest drogi ! ale skuteczny !!!
    >
    > kancelaria znajduje sie na przeciwko sadu wojewodzkiego miedzy placem

    Zgadza sie i cwany :-) przystojny hmm

    Sandra