  • 1. Data: 2002-06-24 21:27:37
    Temat: nowe prawo jazdy a zagranica
    Od: "plemek" <p...@i...pl>

    witam
    mam bardzo ważnedla mnie pytanie:
    kiedyś w telewizji słyszałem, że nowe prawa jazdy są oznaczane zgodnie z
    wymogami UE i w zwiazku z tym z oznaczeń wynika,że mając prawo jazdy
    kategorii B (to nowe) nie można zagranicą jeździć samochodami typu bus (do
    3.5 tony) - pani w komunikacyjnym jak zwykle nic nie wie a ja wybieram się
    do Niemiec i bedę tam takim autem jeździł i nie chciałbym przy pierwszej
    lepszej kontroli zostać zatrzymanym za kierowanie pojazdem bez uprawnień. Za
    informacje będę bardzo wdzięczny
    pozdr