  • 71. Data: 2010-02-17 11:41:50
    Temat: Re: Prawico, policjant nie zyje!
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
    wiadomości news:hlg4ac$pr6$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał

    > Myślę, że się jednak zajmuje. Dowodem na to może byc zmiana stanowiska
    > Kaczyńskiego o 180 stopni, po fali krytyki jaka przetoczyła się przez
    > media po oświadczeniu Wypycha, iż gloryfikowanie ukraińskiego mordercy
    > Polaków, to wewnętrzna sprawa Ukrainy. Po tym numerze dobrze by było,
    > gdyby Kaczyński milczał w sprawach stosunków z zagranicą i wszystkiego
    > tego co się z tym wiąże. W Gruzji też pokazał co potrafi. Każda wypowiedź
    > Kaczyńskiego w sprawach zagranicznych, to zaostrzenie stosunków z
    > państwem, którego ona dotyczy.

    Napisałeś choć jedno słowo na temat? Poza nazwiskiem Kaczyński. Przypominam,
    że rzecz w tej nodze wątku dotyczy kompromitującego politykę rządu faktu
    represji Polaków na Białorusi współcześnie z przyjmowaniem ministra z tego
    kraju.

  • 72. Data: 2010-02-17 12:08:58
    Od: "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał

> [...]
    > Przypominam, że rzecz w tej nodze wątku dotyczy kompromitującego politykę
    > rządu faktu represji Polaków na Białorusi współcześnie z przyjmowaniem

    Co było kompromitującego w tym, że w piątek minister Sikorski rozmawiał ze
    swoim białoruskim odpowiednikiem? Jeśli masz na myśli efekt tej rozmowy, to
    jak skomentujesz fakt, iż po liście Lecha Kaczyńskiego, Borys została
    ponownie zatrzymana? Jaki wpływ mają Polacy na zachowanie strony
    białoruskiej? Szczygło w rozmowie z Olejnik kpił, że rozmowy były twarde, a
    efektu nie ma. Może teraz skomentuje "twardośc" listu Kaczyńskiego.

    Przemek

    --
    Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w
    czasie rządów PiS

    http://pepepe.pl/

  • 73. Data: 2010-02-17 12:36:16
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
    wiadomości news:hlgm8r$b01$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał

    > Co było kompromitującego w tym, że w piątek minister Sikorski rozmawiał
    > ze swoim białoruskim odpowiednikiem?

    Nie chce mi się drugi raz pisać.

    > Jeśli masz na myśli efekt tej rozmowy, to jak skomentujesz fakt, iż po
    > liście Lecha Kaczyńskiego, Borys została ponownie zatrzymana?

    Kłamiesz. Między tymi faktami nie ma takiego związku.

    > Jaki wpływ mają Polacy na zachowanie strony białoruskiej?

    Jesteś eurosceptykiem?

    > Szczygło w rozmowie z Olejnik kpił, że rozmowy były twarde, a efektu nie
    > ma.

    A jest efekt?

  • 74. Data: 2010-02-17 15:45:34
    Od: "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał

    > A jest efekt?

    Oczekujesz efektu po rozmowie ministra, a po liście prezydenta, nie. Jakimi
    kategoriami ty myślisz? Zamordyzm w stosunku do Polaków na Białorusi
    wprowadził prezydent, więc rolą naszego prezydenta jest reagowac. Prawda
    jest taka, że białoruski prezydent nie liczy się z nikim, a z Lechem
    Kaczyńskim w szczególności.

    Przemek

  • 75. Data: 2010-02-17 15:50:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Artur Borubar pisze:

    > jest taka, że białoruski prezydent nie liczy się z nikim, a z Lechem
    > Kaczyńskim w szczególności.

    Dlatego, że Białoruś, w przeciwieństwie do - dla przykładu - Polski,
    jest krajem suwerennym.

    --
    Liwiusz

  • 76. Data: 2010-02-17 16:19:38
    Od: "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Dlatego, że Białoruś, w przeciwieństwie do - dla przykładu - Polski,
    > jest krajem suwerennym.

    Myślę, że prawda jest dużo bardziej prozaiczna. Z Lechem Kaczyńskim nikt się
    nie liczy.

    Przemek

  • 77. Data: 2010-02-17 16:34:47
    Od: "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał

    > A jest efekt?

    Masz kolejny przykład na efekt jaki osiągnął Lech Kaczyński. Dom Polski w
    Iwieńcu został odebrany Związkowi Polaków na Białorusi. Znowu nie
    oczekiwałeś efektu działań prezydenta, tylko ministra Sikorskiego?

    Przemek

  • 78. Data: 2010-02-17 16:36:35
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
    wiadomości news:hlh2v1$f18$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Białorusi wprowadził prezydent, więc rolą naszego prezydenta jest
    > reagowac. Prawda jest taka, że białoruski prezydent nie liczy się z nikim,

    Nudne są te twoje socjotechniczne manipulacje. To Sikorski prowadzi politykę
    obłaskawiania Łukaszenki i to jego koncepcja wywróciła się do góry nogami.
    To Sikorski do spółki z Tuskiem prowadzą polityke zagraniczną. Sami tego
    chcieli i nawet uzyskali wyrok TK w tej sprawie. Prawda jest taka, że
    białoruski prezydent nie liczy się z tymi, co mu we wszystkim ustępują.
    Czyli z Sikorskim i Tuskiem. Obietnice tych gości, że teraz będzie surowo
    to dopiero śmiech na sali.

  • 79. Data: 2010-02-17 16:41:07
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 2010-02-17 17:36, MC pisze:

> [...]
    > wszystkim ustępują. Czyli z Sikorskim i Tuskiem. Obietnice tych gości,
    > że teraz będzie surowo to dopiero śmiech na sali.

    Nie można oskarżać tylko pisiorów to fakt, ale historia zatargów z
    Łukaszenką ma dużo dłuższą historię. Dyktatora może wykończyć tylko
    własne społeczeństwo, a Polacy zapomnieli, aby domagać się i o ich
    prawa, nie tylko Polaków na Białorusi.

  • 80. Data: 2010-02-17 16:52:59
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
    wiadomości news:hlh5r9$m1g$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Iwieńcu został odebrany Związkowi Polaków na Białorusi. Znowu nie
    > oczekiwałeś efektu działań prezydenta, tylko ministra Sikorskiego?

    Kaczyński osobiście odebrał ten dom Związkowi czy może za pomocą Szczygły?
    Próbujesz w śmieszności dorównać Tuskowi i Sikorskiemu? Jeszcze ci trochę
    brakuje.