  • 1. Data: 2006-02-09 07:51:57
    Temat: Prawa kontrolera UKS
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    Czy kontroler z UKS ma prawo wymagać od - przykładowo - sekretarki z
    kontrolowanej firmy przepisywania na czysto swoich zapisków prowadzonych
    podczas kontroli? Wygląda to tak, że jest dana osoba przydzielona przez
    szefa, która zobowiązana jest dostarczać kontrolerowi wszystkie potrzebne i
    żądane przez niego dokumenty i siedząc przy nim wyjaśniać nieścisłości itp.
    Ale czy oprócz tego kontroler ma prawo angażować ją lub kolejną osobę do
    przepisywania w edytorze tekstu całego protokołu kontroli (nadmienię, że
    charakter pisma kontrolera pozostawia wiele do życzenia, zapiski prowadzone
    są chaotycznie, więc siłą rzeczy sekretarka poświęca praktycznie cały swój
    czas pracy na rozszyfrowanie "co autor miał na myśli", a potem przepisywanie
    tego, przez co wyraźnie zaniedbuje swoje obowiązki)? Szef nic z tym nie
    robi, bo nie wie, czy ma prawo protestować czy nie (pewnie nawet jeśli ma
    prawo, to i tak z niego z przyczyn oczywistych nie skorzysta ;-)
    Jak to wygląda od strony prawnej?

    --
    PozdrawiaM

  • 2. Data: 2006-02-09 16:12:28
    Temat: Re: Prawa kontrolera UKS
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Nixe wrote:
    > Czy kontroler z UKS ma prawo wymagać od - przykładowo - sekretarki z
    > kontrolowanej firmy przepisywania na czysto swoich zapisków prowadzonych
    > podczas kontroli?

    Nie ale, spróbuj się postawić.

> [...]
    > przepisywanie
    > tego, przez co wyraźnie zaniedbuje swoje obowiązki)?

    j.w.

    Szef nic z tym nie
    > robi, bo nie wie, czy ma prawo protestować czy nie (pewnie nawet jeśli ma
    > prawo, to i tak z niego z przyczyn oczywistych nie skorzysta ;-)
    > Jak to wygląda od strony prawnej?

    Zawsze można złożyć skargę, ale masz wtedy przechlapane.

  • 3. Data: 2006-02-09 17:07:17
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dsfplj$rvr$2@inews.gazeta.pl>
    witek <w...@g...pl.spam.invalid> pisze:

    > Nie ale, spróbuj się postawić.

    I wszystko jasne ;-)
    Tak właśnie myślałam, że facet bezprawnie wykorzystuje swoją "władzę".

    --
    PozdrawiaM

  • 4. Data: 2006-02-09 17:26:15
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Nie ale, spróbuj się postawić.

    Bardzo prosto. Poprosic o polecenie na pismie i przeslac kopie naczelnikowi
    własciwego urzedu skarbowego.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2006-02-09 17:33:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    SQLwysyn wrote:

    > Bardzo prosto. Poprosic o polecenie na pismie i przeslac kopie
    > naczelnikowi własciwego urzedu skarbowego.

    Polecenia na piśmie nie dostaniesz, przepisywał będzie sobie sam, ale ty
    masz za to przechlapane.
    Nigdy nie miałeś kontroli z UKS?
    Przecież on ci z firmy może i przez pół roku nie wyjśc.