  • 1. Data: 2003-02-18 09:40:00
    Temat: Prawa do nazwy miasta/powiatu
    Od: "Krzys" <i...@w...pl>

    Czy ja, jako osoba prywatna, moge wykorzystac nazwe miasta/powiatu, w ktorym
    mieszkam, do wlasnych celow? Czy moze musze to zglosci gdzies w urzedzie
    powiatowym, jesli chce, aby wszystko bylo 100% legalne?
    Konkretnie to chce zrobic witryne informacyjna o moim miescie i nadac jej
    nazwe, w stylu "Warszawski Serwis Informacyjny".

    Pozdrawiam!

    --
    Krzys

  • 2. Data: 2003-02-18 11:12:36
    Temat: Re: Prawa do nazwy miasta/powiatu
    Od: "Sebastian Mokrzecki" <s...@o...pl>

    Kij ma dwa końce.
    Miasto rzecz publiczna, każdy ma prawo z niego kożystać, byle by nie
    szkodziło to innym i dobro innych osób nie było by naruszane, bo wtedy każdy
    ma prawo cię pozwać