  • 1. Data: 2003-02-17 21:52:58
    Temat: Kontroler
    Od: "Margo_la" <a...@p...net>

    Mam patenie,czy mozna w jakis sposób odwołać sie od kary za przejazd bez
    ważnego biletu autobusowego np z powodu złej sytuacji materialnej??czy
    jezeli juz bym to uczyniła czy prawdopodobieństwo zmniejszenia lub
    anulowania kary jest bardzo małe??
    I czy pan kontroler ma prawo sparawdzać bilet zaraz po wejsciu pasazera do
    autobusu ,gdy pasażer nie miał nawet najmniejszej mozliwosci dojscia do
    kierowcy i zakupu biletu?? z góry dziekuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2003-02-17 22:27:48
    Temat: Re: Kontroler
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "Margo_la" <a...@p...net> pisze w

> [...]
    > pasazera do autobusu ,gdy pasażer nie miał nawet najmniejszej
    > mozliwosci dojscia do kierowcy i zakupu biletu?? z góry dziekuje za

    Powiem Ci, ze kiedys moj kuzyn zaraz po wejsciu do tramwaju chcial skasowac
    bilet, bilet mial zagiete rogi i nie mogl "wejsc" do kasownika. Podczas
    tego jak kuzyn probowal wcisnac bilet do kasownika, kasowniki zostaly
    zablokowane i de facto "kanar" zastal mojego kuzyna bez skasowanego biletu.
    tak na marginesie to podobno ten facet co sprawdzal bilety siedzial zaraz
    obok i widzial jak kuzyn walczy z biletem, w tramwaju zreszta wybuchlo male
    zamieszanie, ze fecet czepia sie dzieciaka. W kazdym razie kuzyn dostal
    kare, lecz na nastepny dzien jego ojciec udal sie do biura zkm i wyjasnil
    sprawe. Karaz zostala anulowana a wujo przeproszony.

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 3. Data: 2003-02-18 09:51:44
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    > kare, lecz na nastepny dzien jego ojciec udal sie do biura zkm i wyjasnil
    > sprawe. Karaz zostala anulowana a wujo przeproszony.

    Brakuje tylko jednego: " ... a kontroler powieszony."
    Czy w takiej sytuacji zkm nie powinien wyciągnąć jakichś konsekwencji wobec
    kontrolera?

    Alek

  • 4. Data: 2003-02-18 11:11:37
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    > >

    > Brakuje tylko jednego: " ... a kontroler powieszony."
    > Czy w takiej sytuacji zkm nie powinien wyciągnąć jakichś konsekwencji

    U nas dla przykladu tym zajmuje sie agencja ochroniarska wiec do tego
    kontrolera by zkm nic nie mialo. Co najwyzej do firmy z ktora wspolpracuja.
    Podobnie mysle jest w innych miastach.
    Sam mialem przypadek bardzo niemily. Spieszylem sie. .. a chcialem kupic
    bilet w automacie ... niestety po tym jak mialem odliczone na bilet i jak
    mi gdzies upadla przy kupowaniu biletu moneta ech 10 groszy .... no to co
    bylo robic mowie jade na gape .. bo jak mam bilet kupic jak mi upadla kasa
    ... te autoamty maja bezsensownei rozwiazany podajnik monet .. czesto
    ludziom kasa wypada poza ... Kanar oczywiscie wpadl ... no i nie bylo mowy
    o odstapieniu .. w zkm tez nie przychylni byli. Od tej pory oni sa w plecy
    na 1200zl okolo ( tyle bym im do kieszeni wlozyl juz) .. a ja chodze
    piechotka .. nie ma na chodniku tloku jest przyjemnie ... i nikt w autobusie
    mnie nei obmacuje po tylku.
    Pozdrawiam i wiecej chodzenia piechotka.
    AJA