  • 11. Data: 2017-07-19 21:11:38
    Temat: Re: Prawa autorskie
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-07-19 o 16:40, m pisze:

    > Zaś autorom zdjęć do paszportu odmawia się ochrony ich dzieł prawem
    > autorskim, wg mnie niesłusznie.

    Akurat w zdjęciach dowodowym i paszportowym żadnej inwencji nie ma.
    Wszystko jest opisane i znormalizowane.

    ---
    Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie
    AVG.
    http://www.avg.com

  • 12. Data: 2017-07-20 21:38:59
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 19.07.2017 o 21:11, t-1 pisze:

    > Akurat w zdjęciach dowodowym i paszportowym żadnej inwencji nie ma.
    > Wszystko jest opisane i znormalizowane.

    Nie zgadzam się. Jest pole do popisu. Mniejsze niż w innego typu
    fotografiach, ale nadal jest.

    p. m.

  • 13. Data: 2017-07-29 10:16:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "m"

> [...]
    > Wszystko jest opisane i znormalizowane.

    Nie zgadzam się. Jest pole do popisu. Mniejsze niż w innego typu
    Pamiętam jak fotograf prawem autorskim tłumaczył, że nie udostępnia
    oryginału zdjęcia, czyli cyfrowo.

  • 14. Data: 2017-07-29 13:26:56
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-07-29 o 10:16, re pisze:

    > Pamiętam jak fotograf prawem autorskim tłumaczył, że nie udostępnia
    > oryginału zdjęcia, czyli cyfrowo.

    Tu bym się spierał.
    Raczej portretowany ma wyłączne prawo do swojego wizerunku.
    Kiedyś fotograf oddawał negatyw.

    ---

  • 15. Data: 2017-07-29 15:01:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29-07-17 o 13:26, t-1 pisze:

    > Tu bym się spierał.
    > Raczej portretowany ma wyłączne prawo do swojego wizerunku.
    > Kiedyś fotograf oddawał negatyw.

    Warto to uzgodnić przed usługą i w razie kombinowania zmienić po prostu
    fotografa. Szkoda nerwów.

  • 16. Data: 2017-07-29 19:27:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "t-1"

> [...]
    > oryginału zdjęcia, czyli cyfrowo.

    Tu bym się spierał.
    Raczej portretowany ma wyłączne prawo do swojego wizerunku.
    Ja tylko mówię co słyszałem. Bo jak ktoś uważa, że zdjęcie do dowodu ma
    charakter autorski a jego autorem jest fotograf to raczej pukam się w głowę.
    W całym zdjęciu najprędzej model czyni zdjęcie autorskim. Jakoś pozuje, jak
    się uśmiechnie to jest to naprawdę niepowtarzalne.
    ---
    Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona ...
    ---
    Wywal ten syf reklamowy