  • 1. Data: 2017-07-16 18:34:08
    Temat: Czy MATKA nazwanego "skurwysynem" ma duże szansę wygrać proces o zniesławienie? :-)
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    https://wiadomosci.wp.pl/adam-michnik-do-reportera-t
    vp-info-ty-skurynu-6144876567681153a

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2017-07-16 20:08:39
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-07-16 o 18:34, A. Filip pisze:
    > https://wiadomosci.wp.pl/adam-michnik-do-reportera-t
    vp-info-ty-skurynu-6144876567681153a

    Poczytaj sobie przepisy oz niesławieniu i pokrzywdzonych to się dowiesz.

    BTW. zapomniałeś popodkreślać i dodać gwiazdki

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2017-07-16 20:09:57
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    eeeee, to już zahacza o cfelonko...

  • 4. Data: 2017-07-16 22:15:17
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:
    vp-info-ty-skurynu-6144876567681153a

    > Poczytaj sobie przepisy oz niesławieniu i pokrzywdzonych to się dowiesz.
    >
    > BTW. zapomniałeś popodkreślać i dodać gwiazdki

    A co tam czytać? "Skurwysyn" to "syn kurwy" czyli w logicznej
    konsekwencji jego matka została nazwana kurwą. Jeśli to nie jest
    (przeważnie) zniesławienie matki to prawo mamy dla prawników
    a nie dla ludzi.

    Jak Michnik chciał powyzywać samego "nieprzyjaznego politycznie"
    dziennikarza to jedno. Jak wyzywał jego matkę ("osobę trzecią")
    to taki całkowity brak elementarnej kultury politycznej zasługuje w
    pełni na sankcje karne IMHO.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2017-07-17 01:50:07
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-07-16 o 22:15, A. Filip pisze:

> [...]
    > dziennikarza to jedno. Jak wyzywał jego matkę ("osobę trzecią")
    > to taki całkowity brak elementarnej kultury politycznej zasługuje w

    Jakbym powiedział, że żresz jak świnia to obraziłbym ciebie czy świnię?

  • 6. Data: 2017-07-17 02:10:48
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-07-17 o 01:50, PlaMa pisze:

    > Jakbym powiedział, że żresz jak świnia to obraziłbym ciebie czy świnię?
    Jego raczej

    --
    animka

  • 7. Data: 2017-07-17 02:30:35
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    PlaMa <b...@w...pl> pisze:

    > Jakbym powiedział, że żresz jak świnia to obraziłbym ciebie czy świnię?

    Jakbym ciebie nazwał skurwysynem to twojej matki bym nie zniesławił?

    Czy Adama Michnika wolno już teraz bezkarnie nazywać skurwysynem zgodnie
    z najświętszą zasadą wzajemności?
    [Jedyną "karą" byłoby wystawienie się samemu na bezkarne nazwanie skurwysynem ]

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2017-07-17 03:09:18
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    --
    animka

  • 9. Data: 2017-07-17 19:55:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.07.2017 o 22:15, A. Filip pisze:

    > A co tam czytać? "Skurwysyn" to "syn kurwy" czyli w logicznej
    > konsekwencji jego matka została nazwana kurwą.

    A jak nazwę cię debilem to będę winnym postawienia diagnozy medycznej
    bez uprawnień lekarskich?

    Shrek

  • 10. Data: 2017-07-17 19:56:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.07.2017 o 02:30, A. Filip pisze:

    > Czy Adama Michnika wolno już teraz bezkarnie nazywać skurwysynem zgodnie
    > z najświętszą zasadą wzajemności?

    Myślę, że żadnej odpowiedzialności nie ponisiesz, więc raczej można.

    Shrek