  • 1. Data: 2017-07-17 16:23:00
    Temat: Prawo wglądu w akta policyjne w sprawie karnej
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Czy jako podejrzany mam prawo do wglądu w akta policyjne mojej sprawy?
    Sprawa ma na razie nadany numer, ale jeszcze nie było postawionych zarzutów.
    Czytam, że mam prawo wglądu w akta na każdym etapie sprawy, a policjant
    twierdzi, że dopiero po postawieniu zarzutu.
    Jacek

  • 2. Data: 2017-07-17 16:33:58
    Temat: Re: Prawo wglądu w akta policyjne w sprawie karnej
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2017-07-17 o 16:23, Jacek pisze:
> [...]
    > Czytam, że mam prawo wglądu w akta na każdym etapie sprawy, a policjant
    > twierdzi, że dopiero po postawieniu zarzutu.

    Jeśli nie masz postawionych zarzutów to nie jesteś podejrzanym ani tak
    zwaną stroną. Policjant ma rację.