  • 1. Data: 2002-12-30 07:42:40
    Temat: Pozytywny wynik odwołania od decyzji ZUS - co dalej ?
    Od: "Daniel_J" <d...@o...pl>

    Witam. Jakieś 2 miesiące temu odwołałem się od decyzji ZUS doi sądu pracy.
    Złamałem nogę podczas porotu z pracy. Złamanie było bardzo skomplikowane
    (śruby, blaszki itp.) i w ZUS-ie przysznali mi ostatecznie 5 % uszczerbku na
    zdrowiu. Dla porównania podam że w PZU przyznali mi 26 %. Po odwołaniu
    stanąłem na komisję u lekarza sądowego i 3 dni temu przyszła infoirmacja
    (opinia lekarza z sądu) że należy mi się 15 % uszczerbku na zdrowiu. I mam
    pytanie - co teraz - czy ZUS się będzie odwoływał i czy w razie przychylenia
    się sądu do ich odwołania ja mogę jeszcze gdzieś walczyć. A jeśli sąd pracy
    oddali ich odwołanie czy ZUS jeszcze może się gdzieś indziej odwoływać ?
    Wogóle jak taka sprawa może wyglądać - czy ZUS w takich przypadkach
    przeważnie przegrywa czy wygrywa ?