eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi

  • 341. Data: 2015-08-28 15:26:38
    Temat: Re: Pozew o 670_000 PLN za powikłanie po sczepieniu przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B oraz błonicy, tężcowi i krztuścowi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.08.2015 o 14:12, Shrek pisze:

    > Uf. Przynajmniej ruch prawostronny nie zagrożony. Jeszcze tylko
    > wszystkie skrzyżowania na ronda zmienić i skończy się skręcanie w lewo:P
    >
    > Shrek.
    Ale kierownice mamy z lewej strony :(

    No i gdzie jest serce, hmm? To trzeba zmienić! Wytrzebić lewactwo
    parszywe...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 342. Data: 2015-08-28 17:20:03
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-08-28 13:53, Marek wrote:
    > rodzinie.
    > Ja pierdziele, co za argumentacja. To że my (jako ludzkość) teraz możemy
    > dyskutowac o australopiteku nie jest dzięk stosowaniu szczepionek przez
    > ostatni milion lat, ale dzięki temu, że choroby wybiły słabe jednostki
    > lub skutecznie uniemożliwiały im (tym słabym) się rozmnażać.

    Masz dobrą argumentację. Z taką mozna dyskutowac. Zwróć jednak uwagę że
    ja tu dyskutuje z imbecylnym "higiena daje lepsze efekty niż
    szczepionki". Nie interesuje mnie inny wymiar dyskusji jak tylko walenie
    pałką w pusty tumanistyczny łeb.

  • 343. Data: 2015-08-28 17:34:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Zachęcam "zderzyć się" z rzeczywistością, pójść raz do Żabki, wziąć
    > paragon i zobaczyć jaki przedsiębiorca prowadzi sklep.

    Ej, Ty rzeczywiście jestes naiwny...

  • 345. Data: 2015-08-28 17:34:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > A tesco pada.

    Tesco? Najwiekszy sprzedawca w GBR? Hmm...

  • 344. Data: 2015-08-28 17:34:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer p...@p...pl ...

    > No jak rany. To nie trać. Łaski bez. Obwieszczać tego światu nie
    > musisz.

    Poczytasz Liwiusza wiecej, zauwazysz ze to standard :)

  • 346. Data: 2015-08-28 17:57:23
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-08-28 12:56, Stokrotka wrote:
    > Więc nie krytykuj arytkuł naukowego, nim go nie pszeczytasz.

    Przeczytałem ich wiele. Są gówno warte. Wręcz wielowymiarowo gówno warte.

    > NIe było zahorowania na polio w Polsce od kilkudziesięciu lat.

    Polska nie jest izolowana. Obecnie Polio występuje w wielku krajach.
    Wystarczy jeden nosiciel aby zarazić populacje antyszczepionkowców.

    > Były jedynie powikłąnia poszczepienne.
    > Jak jesteś w panice pszed horobą, ktura wyginęła , to idź lecz się u
    > psyhiatry.

    Polio nie wygineło. Jest tylko (dzięki szczepionkom) miejscowo
    nieaktywne. W miejscach gdzie się nie szczepi stanowi powazny problem.
    Dzieki imbecylom bedzie za chwile poważnym problemem wszędzie.

    > NIe masz zielonego pojęcia o medycynie, o tym o czym piszesz.
    > Weź taki pułpasiec. Niby zakaźny

    Półpasieć jest choroba wtórną od ospy. Wiele idiotów wystawiających
    dzieci na zakażenie ospą będzie miało do czynienia z półpaściem. Mam
    kolegę który to przeszedł (rodzić imbecyl). Ma problemy ze wzrokiem. No,
    ale to tylko bąbelki miały być.

    >, a zahorowanie nań powoduje odporność
    > na ospę wietszną, taż zakaźną.

    Szczepienie powoduje odporność. Chroba powoduje odporność.

    > Teraz rozumiesz na czym polega edukacja ukłądu odpornościowego

    To wie prawie każdy poza antyszczepionkowcami.

    >, i
    > dlaczego dzieci nieswzczepione mają bardziej dojżały, silniejszy ukłąd
    > odpornościowy?

    To twierdzenie wymaga *DOWODU*.

    > NIe wystaczy, bo nie było takie pszypadku wiele lat.

    Jest masa przypadków na całym świecie. W średniowieczu to nie problem,
    ale obecnie to kilka godzin drogi samolotem. W zasadzie mozna założyć że
    piaskownica w Somalii jest tak samo daleko jak ta na Żoliborzu.

    > Mnie nie interesuje umieralność 100 lat temu w epoce gdy mydło było mało
    > znane.

    Czekaj, ty dalej obstajesz że mydlo jest skuteczniejsze od szczepionek?
    Tak po prostu przekreślasz naukową wiedzę tysięcy ludzi na calym świecie
    którzy poświęcili życie w celu opracowania szczepionek konsumując wiedze
    o ktroej nawet nie wiesz że istnieje? Po prostu mydło? Nie czujesz
    debilizmu tego twierdzenia? Takiego głebokiego, wzuszającego pień mozgu?

    > Ja mam nieco pond 40 lat. Mnie nie szczepiono na odrę , ospę , rużyczkę
    > i jestem z tego powodu szczęśliwa, bo spokojnie pszeszłam te horoby
    > wieku dziecięcego dając szansę mojemu układowi odpornościowemu na
    > spokojne uczenie się

    Gdybyś byla w ciąży i przeszła rózyczkę, twoje dziecko pewnego pięknego
    dnia by podziękowało, o ile miało by wystarczająco dużo mózgu
    pozostałego po "tych paru chrostkach na brzuszku mamusi".

    > , nabywanie odporności.

    Nabywanie odporniości szczepionkami daje takie same efekty jak nabywanie
    chrobami. Bez skutków ubocznych. Albo inaczej: przy piciu szklanki wody
    też zapewne pareset osób się utopiło. Każda czynność może zakończyć się
    tragedią, bywają osoby uczulone na jakis składnik. Co można zrobić poza
    spojrzeniem statystycznym?

    > Nie było wtedy epidemi ,
    > były masowe zahorowania, nie siejące żadnej paniki, jak ty to robisz.

    Nie ja robie. Mamy kilkanascie lat do pierwszej epidemii wśród dzieci
    imbecyli. Czekam. Szkoda dzieci, bo antyszczedpionkowcy zazwyczaj są
    zaszczepieni, więc nie poniosą kosztow swojego debilizmu.

    > Każde dziecko musi czasem pohorować, właśnie by nabyć odporności by
    > pewne mehanizmy obronne organizmu magły się obudzić

    "Troche pochorować" to nie jest polio.

    > , wykształcić, jak
    > np. gorączka. Pszebieg tyh horub był dużo łagodniejszy niż 3 dniowa
    > gorączka.

    Szczęście. Pamiętaj że tumanistyczne przygłupy zazwyczaj nie rozumieją
    że osoby zmarłe nie mają jak o tym opowiedzieć. Nic dziwnego że
    znajdujesz same pozytywne świadectwa. Podobnie o aborcji jakims dziwnym
    trafem dyskutują tylko urodzeni.

    > Nie powrucą. Z niejasnyh pszyczyn to będzie umierać pokolenie masowo
    > szczepione.

    Nie umiera od bardzo dawna. De facto zmieniła się juz pełna generacja po
    szczepionkach, a długośc życia rośnie. Głupie fakty.

    > Mają powikłania, zwłaszcza, gdy są źle leczone, gdy są złe warunki
    > bytowania, a zwłąszcza, gdy dopadną osłabionego dzieciaka, ale i tak
    > takie powikłąnia są mniejsze od powikłąń samego szczepienia.

    To twierdzenie wymaga *DOWODU*.

    > A co odpowiesz umierającemu po szczepionce malcowi , ktury spyta,
    > dlaczego pozwoliłaś mnie zaszepić ?

    Umieralnośc po szczepionkach jest śladowa. Umieralność i kalectwo po
    chorobach jest znaczne. Więc patrze na swiat statystycznie.

    > NIe masz argumentuw, jesteś panikażem, i dlatego zbyt często używasz
    > słuw imbecyl, idiota....

    Uzywam słów imbecyl i idiota bo skończył mi sie słownik wystarczająco
    obrazliwych słów którymi można opisać w wystarczająco obrażliwy sposób
    te zbiory molekuł skazujących własne dzieci na cierpienia z powodu
    "kilku linków w internecie" i "mi się nic nie stało". Mam wrażenie że
    nie ma dosadniejszych słów, ale to leci też na pl.soc.polityka, więc nie
    wątpie że ktoś wspomoże.

    > Szperanie nie, ale artykuły tam publikowanie - tak.

    Artykuly publikowane w internecie są dowodem powiadasz? Tumanizm
    złośliwy jednym zdaniem. Nie masz pojęcia prawdopodobnie o *czymkolwiek*.

    > Naprawdę zacznij się leczyć.

    Nie jestem chory, częsciowo dlatego że moi rodzice nie byli imbecylami.

    > Jesteś bezczelny, są POLSKIE lepsze źrudła niż obce publikacje

    Jesteś głupsza niż sądzilem. Lista filadelfijska jest obecnie w
    wytycznych ministerialnych tego kraju. Wiedza nie zna granic, a PL
    niewiele się robi w nauce poza samotnymi wyspami. Ponadto w PL edukuje
    się głównie marketodiów, socjologów i innych pracowników macdonalda,
    więc dzieki temu ruchy antyszczepionkowe znajdują tu podatny grunt skoro
    wykształcenie śmieciowe.

    >, kturyh
    > celem jest niszczenie całyh naroduw.

    Tak, waszym celem jest niszczenie całych generacji. Nie miałbym nic
    przeciwko żebyście się sami zniszczyli, to zwiększy średnie IQ. Anie
    niestety - niszczycie swoje dzieci. Dlatego, mimo że wykazujesz poziom
    mułu, dyskutuję. Żeby inni, którzy to przeczytają dwa razy się
    zastanowili zanim uwierzą imbecylom.

    > Ile ci płaci obcy wywiad za godzinę mącenia w internecie?

    Ale który? Bo muszę znaleźć wlaściwą teczkę.

  • 347. Data: 2015-08-28 18:26:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

    Secundo: twoja wolność kończy się tam, gdzie twoje decyzje wpływają na
    innych. Nie podoba się? Won ze społeczeństwa. Albo do społeczeństwa
    które akceptuje twoje szaleństwa.
    ---
    Toż właśnie o to chodzi, że twoje (w sensie tej grupy, którą twierdzisz
    reprezentujesz (25% ogółu ? 50% poparcia przy 50% udziału)) decyzje wpływają
    na innych (75% ? reszta ze 100%).

    Rozumiem, że to hasłowe 25% może nawet jest największą grupą społeczną, ale
    ... skoro to nawet nie większość to czemu ma wpływać na 75%. Bo się dorwała
    do koryta ? Jak się dorwała to niech żre a d..y nie zawraca !

  • 348. Data: 2015-08-28 18:38:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-28 14:21, Liwiusz wrote:

    > Analogia zupełnie z czapy.

    Nie. Jest dokładnie taka jak być powinna, z tym, że istnienie Boga
    rzeczywiście ciężko udowodnić, a istnienie wolnego rynku powinno dać się
    udowodnić łatwo. Skoro istnieje, to ktoś powinien go widzieć i napisać o
    tym w googlu. No więc gdzie on jest?

    > Fakt, że ludzie mogą samodzielnie o sobie decydować jest niezaprzeczalny
    > i nie ma niczego z utopii.

    Ale nikt temu nie przeczy. Jedynie muszą ponieść konsekwencje swoich
    decyzji. W szczególności mogą zdecydować, że zrobią coś niezgodnie z
    obowiązującym prawem i uniemożliwić się im tego nie da. Trudno.

    > Już sam fakt, że komuchy chcą ograniczać wolny rynek implikuje, że wolny
    > rynek jako stan pierwotny musi istnieć.
    >
    > Chcesz zobaczyć wolny rynek - idź na jakiś duży bazar.

    No i? W Polsce i większości cywilizowanych krajów na dowolnym bazarze
    istnieje coś takiego jak regulamin. I obowiązuje prawo państwowe. Np nie
    możesz sprzedawać broni, materiałów wybuchowych na część rzeczy potrzeba
    jakiś koncesji, a od wszystkiego masz odprowadzać podatki w wysokości
    wyznaczonej przez państwo. Oraz musisz płacić za to że tam handlujesz.
    Nie wolno handlować podróbkami a żywność ma spełniać określone przepisy.
    No i musisz być zaszczepiony;) A tam gdzie nie obowiazują takie
    standardy rządzi zwykle jakiś lokalny kacyk i zbiera haracz, co też
    ciężko wolnym rynkiem nazwać.

    Shrek.

  • 349. Data: 2015-08-28 18:40:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-28 14:21, Liwiusz wrote:

> [...]
    > i nie ma niczego z utopii.
    >
    > Już sam fakt, że komuchy chcą ograniczać wolny rynek implikuje, że wolny

    Już sam fakt, że lekarze zamykają w izolatce kolesia który krzyczy, że
    tamci dwaj kłamią bo on jest Napoleonem swiadczy o tym, ze Napoleon żyje
    i pali ziolo razem z Elwisem i Bobem. I to potrójnie;)

    Shrek.

  • 350. Data: 2015-08-28 19:03:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-28 o 15:19, J.F. pisze:

    > Zaraz, dlaczego rzekomy monopol ?
    > Monopol jest niemal faktyczny

    Rzekłbym, że "dominacja" Microsoftu maleje, a nie rośnie.

    , co wiecej - pare razy podnoszony przez
    > rozne antymonopolowe urzedy.

    A to akurat żaden argument. Papier i urzędnik przyjmie wszystko.

    --
    Liwiusz