  • 11. Data: 2014-10-20 20:20:07
    Temat: Re: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
    Od: sara <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 października 2014 19:58:48 UTC+2 użytkownik Krzysztof
    Jodłowski napisał:
    > Zacznij od stosowania znak�w interpunkcyjnych i innych atrakcji, kt�re
    >
    > spowoduj�, �e jakikolwiek urz�d przeczyta p�niej twoje pismo a nie
    >
    > wyrzuci od razu do �mieci. Nawet tutaj jest to ci�kostrawne...
    >

    > --
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Krzysztof

    tutaj jeszcze nie pisze pisma do sadu wiec nie martwie sie tym jak pisze a to ze nie
    uzywam polskich znakow to tylko dlatego ze mam laptopa z anglii bo wlasnie tam
    mieszkalam wiec odbij

  • 12. Data: 2014-10-20 20:26:14
    Od: sara <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 października 2014 19:46:52 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:
    > Uzytkownik "Sara" napisal w wiadomosci

    ps.com...

    > Fajno to rozpisano pod adresem
    >
    > http://e-prawnik.pl/forum/domowy/prawo-rodzinne/alim
    enty-dla-przyszlej-matki.html,

    > wiec nie ma sensu sie powtarzac. W Twoim wypadku kluczowym bedzie
    >
    > uprawdopodobnienie przed sadem, ze on jest ojcem dziecka. No i kwetia
    >
    > egzekwowalnosci tego roszczenia. Sam wyrok nie spowoduje, ze dostaniesz
    >
    > pieniazki,a podejrzewam, ze w opisanym wypadku on dobrowolnie nie zaplaci.

    Dzieki widze ze jest tu na forum jeszcze ktos normalny co potrafi napisac nie
    docinajac!
    Co do ojcostwa to nie ma zadnych watpliwosci ze on jest ojcem bo bylam z nim dwa
    lata I z nikim innym nie spalam, I mieszkalismy u moich rodzicow gdy zaszlam w ciaze
    wiec mam swiadkow na to ze mna mieszkal I ze zostawil mnie gdy sie dowiedzial o
    ciazy, juz tak nie chodzi o pieniadze jak udowodnienie mu ze to jego dziecko bo byl
    chorobliwie zazdrosny, najpierw mieszkalismy razem w anglii ale ze byl zazdrosny o
    mojego bylego partnera to poprosil mnie bym wracala z nim do polski, no a ja by mu
    udowodnic ze kocham tylko jego zostawialam prace dom w anglii I wrocilam tutaj dla
    niego no ale jak widac nie bylo warto, bo nawet bedac tutaj ze mna I mieszkajac u
    moich rodzicow twierdzi ze nie jest pewien czy to jego dziecko...

  • 13. Data: 2014-10-20 20:35:26
    Od: sara <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 października 2014 20:36:30 UTC+2 użytkownik Krzysztof
    Jodłowski napisał:
    nie uzywam polskich znakow to tylko dlatego ze mam laptopa z anglii bo wlasnie tam
    mieszkalam wiec odbij

    > Nie czepiam się ogonków, tylko przecinków, kropek i rozpoczynania zdania
    >
    > wielką literą. Te są w każdej wersji językowej.
    >
    > Odbijam. Cokolwiek to znaczy...

    odbij w tym przypadku znaczy bys sie nie wypowiadal skoro nie udzielasz odpowiedzi
    ktora zadalam w danym temacie
    a jezeli razi cie brak przecinkow I wielkich liter to po co wogole czytasz moj temat
    no I uwierz mi jak bede pisac do sadu to napewno nie tak jak tutaj na forum
    no ale dziekuje serdecznie za uswiadomienie mnie bo mam 28 lat I bym napewno tego nie
    wiedziala
    pozdrawiam pana poloniste

  • 14. Data: 2014-10-20 20:36:30
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

  • 15. Data: 2014-10-20 20:38:57
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-10-20 o 19:38, k...@g...com pisze:
    > sie nie udzielaj jak masz glupio pisac czlowieku bo pytalam tutaj o
    > formalnosci prawne a nie glupie docinki I nie spalam z pierwszym lepszym
    > typem spotkanym na dyskotece tylko z chlopakiem ktory mi sie oswiadczyl
    > I bylam z nim dwa lata wiec sie nie wypowiadaj jezeli to z prawem nie ma
    > nic wspolnego...
    No nie poleci - słabe to po prostu jest. Żadnej finezji teraz w tych
    gimnazjach nie uczą.

    Maciek

  • 16. Data: 2014-10-20 20:50:42
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-10-20 o 20:26, sara pisze:
    > Dzieki widze ze jest tu na forum jeszcze ktos normalny co potrafi
    > napisac nie docinajac!
    Po to tu jesteśmy. No na tym forum. Żeby pomagać. Zwłaszcza w
    prawidłowym trzymaniu nóg :->

> [...]
    > bylam z nim dwa lata I z nikim innym nie spalam, I mieszkalismy u
    > moich rodzicow gdy zaszlam w ciaze wiec mam swiadkow na to ze mna
    To źle! Bywały przypadki zajścia w ciążę przy wycieraniu się tym samym
    ręcznikiem, albo siadaniu na tym samym krześle, więc mieszkanie z kimś
    jeszcze, poza samym chłopakiem, może budzić w sądzie poważne
    wątpliwości. Ba! W historii notowany był przynajmniej jeden przypadek
    niepokalanego poczęcia, więc proponuję przypomnieć sobie, czy nie miała
    Pani przypadkiem objawienia - to może być zresztą skuteczna obrona Pani
    narzeczonego.

> [...]
    > I wrocilam tutaj dla niego no ale jak widac nie bylo warto, bo nawet
    > bedac tutaj ze mna I mieszkajac u moich rodzicow twierdzi ze nie jest
    Proponuję znaleźć w necie wzór pozwu i to wszystko dokładnie opisać. W
    pozwie im więcej szczegółów tym lepiej. Ważne są drobiazgi:
    częstotliwość stosunków, czas trwania, statystyki pozycji, jak wysoko
    kazał podnosić nogi i pod jakim kątem w nomen omen stosunku do podłoża
    itd, itp.

    Maciek

  • 17. Data: 2014-10-20 21:34:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-20 20:50, Maciek wrote:

> [...]
    > niepokalanego poczęcia, więc proponuję przypomnieć sobie, czy nie miała
    > Pani przypadkiem objawienia - to może być zresztą skuteczna obrona Pani

    Stary - naprawdę uważasz, że to śmieszne - laska głupia, czy nie - nie
    nam oceniać prosi o poradę i tyle. Ja na przykład się nie znam to się
    nie odzywam. Ty nie masz nic do powiedzenia, ale za to się produkujesz.

    Shrek.

  • 18. Data: 2014-10-20 21:40:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-20 21:34, Shrek pisze:

    > Stary - naprawdę uważasz, że to śmieszne - laska głupia, czy nie - nie
    > nam oceniać prosi o poradę i tyle. Ja na przykład się nie znam to się
    > nie odzywam. Ty nie masz nic do powiedzenia, ale za to się produkujesz.

    To było wiadome od początku, że pl.soc.prawo ze stałym składem
    pedofili-erotomanów-gawędziarzy-rozwodników-trolli to nie jest dobre
    miejsce na zasięganie porad prawnych ;)

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2014-10-20 21:57:46
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "sara" <k...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
    ps.com...

> [...]

    no ale dziekuje serdecznie za uswiadomienie mnie bo mam 28 lat I bym napewno

    Nie tak jak tutaj na forum? To znaczy pytasz się debili i degeneratów? No bo
    tak nas tu wszystkich traktujesz. Głupia wymówka o laptopie z Angli? Ja
    piszę z niemieckiego laptopa, widzisz polskie litery? A angielską klawiaturę
    też już widziałem i o dziwo posiada kropki, przecinki i duże litery. Szanuj
    ludzi, przynajmniej tych od których żądasz pomocy. Bo ty żądasz, nie
    prosisz....

  • 20. Data: 2014-10-20 22:38:28
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 20 Oct 2014 11:18:07 -0700 (PDT), sara napisał(a):

    > nie pisalam kretynie o tym jak rozkladam nogi do "rzniecia"

    Mały cytacik?

    "I dodam ze po stosunku on sam podnosil mi nogi do gory bo wyczytal ze tak
    szybciej mozna zajsc w ciaze..."

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek