  • 61. Data: 2014-10-25 14:24:49
    Temat: Re: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    sara wrote:
    > Dzieki widze ze jest tu na forum jeszcze ktos normalny co potrafi napisac

    Ta grupa juz od co najmniej 10 lat nie jest normalna.
    Przegrzeb internet pod hasłem alimenty i znajdziesz wszystko.

    potem weź jakiegoś prawnika, za parę stów cię oświeci i złoży wniosek do
    sądu.
    Będziesz mogła liczyć, że za 70 lat coś od jego spadkobierców dostaniesz.

  • 62. Data: 2014-10-25 14:30:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:
    > To było wiadome od początku, że pl.soc.prawo ze stałym składem
    > pedofili-erotomanów-gawędziarzy-rozwodników-trolli to nie jest dobre
    > miejsce na zasięganie porad prawnych;)

    podoba mi sie opis grupy.
    Chyba poproszę o formalne wrzucenie go do opisu

    pl.soc.prawo = grupa przeznaczona do komentowania postów wrzuconych
    przez niedoświadczonych userów łudzących się że na grupie mającej w
    nazwie prawo ktoś im pomoże, ze stałym składem
    pedofili-erotomanów-gawędziarzy-rozwodników-trolli

  • 63. Data: 2014-11-30 01:05:38
    Temat: Re: Pozew do sadu o alimenty
    Od: "Jankol" <b...@w...pl.pl>

    Użytkownik "sara" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > A to przecież najzwyklejsze trollowanie.
    >

    > p. m.
    Sara : czy Ty uwazasz ze to o co pytam to trollowanie?
    -- ciach --
    Ale juz sobie daruje to forum bo widze ze tu tylko banda dzieci ktorzy maja radoche z
    wysmiewania sie z kogos
    Miej na uwadze to, że w internecie jest dość dużo debili, dewiantów, wtórnych
    analfabetów, itd. itp.