eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy › Re: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 20 Oct 2014 11:26:14 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie
    o ciazy
    From: sara <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 20 października 2014 19:46:52 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik
    napisał:
    > Uzytkownik "Sara" napisal w wiadomosci

    ps.com...

    > Fajno to rozpisano pod adresem
    >
    > http://e-prawnik.pl/forum/domowy/prawo-rodzinne/alim
    enty-dla-przyszlej-matki.html,

    > wiec nie ma sensu sie powtarzac. W Twoim wypadku kluczowym bedzie
    >
    > uprawdopodobnienie przed sadem, ze on jest ojcem dziecka. No i kwetia
    >
    > egzekwowalnosci tego roszczenia. Sam wyrok nie spowoduje, ze dostaniesz
    >
    > pieniazki,a podejrzewam, ze w opisanym wypadku on dobrowolnie nie zaplaci.

    Dzieki widze ze jest tu na forum jeszcze ktos normalny co potrafi napisac nie
    docinajac!
    Co do ojcostwa to nie ma zadnych watpliwosci ze on jest ojcem bo bylam z nim dwa
    lata I z nikim innym nie spalam, I mieszkalismy u moich rodzicow gdy zaszlam w ciaze
    wiec mam swiadkow na to ze mna mieszkal I ze zostawil mnie gdy sie dowiedzial o
    ciazy, juz tak nie chodzi o pieniadze jak udowodnienie mu ze to jego dziecko bo byl
    chorobliwie zazdrosny, najpierw mieszkalismy razem w anglii ale ze byl zazdrosny o
    mojego bylego partnera to poprosil mnie bym wracala z nim do polski, no a ja by mu
    udowodnic ze kocham tylko jego zostawialam prace dom w anglii I wrocilam tutaj dla
    niego no ale jak widac nie bylo warto, bo nawet bedac tutaj ze mna I mieszkajac u
    moich rodzicow twierdzi ze nie jest pewien czy to jego dziecko...