eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy › Re: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
    From: Hans Kloß <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie
    o ciazy
    Date: Mon, 20 Oct 2014 21:57:46 +0200

    "sara" <k...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
    news:1b0e82c0-4a5f-43f1-902e-765e6c198586@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 20 października 2014 20:36:30 UTC+2 użytkownik
    Krzysztof Jodłowski napisał:

    > Nie czepiam się ogonków, tylko przecinków, kropek i rozpoczynania zdania
    >
    > wielką literą. Te są w każdej wersji językowej.
    >
    > Odbijam. Cokolwiek to znaczy...

    odbij w tym przypadku znaczy bys sie nie wypowiadal skoro nie udzielasz
    odpowiedzi ktora zadalam w danym temacie
    a jezeli razi cie brak przecinkow I wielkich liter to po co wogole czytasz
    moj temat
    no I uwierz mi jak bede pisac do sadu to napewno nie tak jak tutaj na forum
    no ale dziekuje serdecznie za uswiadomienie mnie bo mam 28 lat I bym napewno
    tego nie wiedziala
    pozdrawiam pana poloniste

    Nie tak jak tutaj na forum? To znaczy pytasz się debili i degeneratów? No bo
    tak nas tu wszystkich traktujesz. Głupia wymówka o laptopie z Angli? Ja
    piszę z niemieckiego laptopa, widzisz polskie litery? A angielską klawiaturę
    też już widziałem i o dziwo posiada kropki, przecinki i duże litery. Szanuj
    ludzi, przynajmniej tych od których żądasz pomocy. Bo ty żądasz, nie
    prosisz....