  • 1. Data: 2006-03-19 18:34:12
    Temat: Pozew dla KFC ?
    Od: "Damian O" <m...@N...plNOSPAMMM>

    Witam! :)
    Ostatnio wyjezdzajac z Krakowa wstapilem na chwilke do KFC, przy wyjsciu
    zauwazylem ze na trawniku w wodzie leza kable 220V zasilajace lampki przy
    parkingu, nie wygladalo to zbyt ciekawie, biorac pod uwage fakt wielu
    ciekawych procesow przed amerykanskimi sadami (pranie kota w pralce,
    suszenie w mikrofali itp) no i obilo mi sie o uszy o podobnym przypadku w
    polsce... czy przez takie zaniedbanie, np gdyby pokopal kogos prad mozna by
    pozwac KFC do sadu? :)

    Nawet specjalnie wejsc na trawnik, ewentualnie dotknac wtyczki w celu
    uzyskania od KFC odszkodowania, ciekawe czy jest to mozliwe, co o tym
    myslicie? Oczywiscie teoretyzujac :)

  • 2. Data: 2006-03-19 18:40:32
    Temat: Re: Pozew dla KFC ?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Damian O wrote:

    > Nawet specjalnie wejsc na trawnik, ewentualnie dotknac wtyczki w celu
    > uzyskania od KFC odszkodowania, ciekawe czy jest to mozliwe, co o tym
    > myslicie? Oczywiscie teoretyzujac :)

    Oprócz odszkodowania (chociaż nie wiem czy dają pośmiertnie, ale rodzina
    pewnie by się załapała) zyskałbyś honorowe członkostwo w klubie Darwina.

  • 3. Data: 2006-03-19 18:41:31
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Damian O" <m...@N...plNOSPAMMM> napisał w wiadomości

    > Nawet specjalnie wejsc na trawnik, ewentualnie dotknac wtyczki w celu
    > uzyskania od KFC odszkodowania, ciekawe czy jest to mozliwe, co o tym
    > myslicie? Oczywiscie teoretyzujac :)

    Bez teoretyzowania. Zjadłeś zzieleniałego, oźlizgłego, dobrze przyprawionego
    kurczaka i żyjesz, więc i 1000V nie jest dla ciebie groźne;)))
    KFC kupuje nadgniłe kurczaki za 0,70zł sztuka.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2006-03-19 18:45:22
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <l...@p...fm> napisal(a):

    > Bez teoretyzowania. Zjadłeś zzieleniałego, oźlizgłego, dobrze przyprawionego
    > kurczaka i żyjesz, więc i 1000V nie jest dla ciebie groźne;)))
    > KFC kupuje nadgniłe kurczaki za 0,70zł sztuka.

    Tak samo jak wszystkie knajpy które coś robią z kurczaków. I z
    czegokolwiek. W zasadzie to nie owinno się jeść niczego czego samemu
    nie wyhodujesz.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 5. Data: 2006-03-19 19:25:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Damian O [###m...@N...plNOSPAMMM.###] napisał:

    Skąd wiesz, że 220V Lampy ogrodowe miewają 24V.

  • 6. Data: 2006-03-19 19:34:45
    Od: "Damian O" <m...@N...plNOSPAMMM>

    > Oprócz odszkodowania (chociaż nie wiem czy dają pośmiertnie, ale rodzina
    > pewnie by się załapała) zyskałbyś honorowe członkostwo w klubie Darwina.

    Hehe czysta ciekawosc :) Jakos specjalnie nie chce mi sie sprawdzac co by
    sie stalo, no ale ludzie rozne glupoty robia, a pokazne odszkodowanie...
    dlaczego by nie :)

  • 7. Data: 2006-03-19 21:06:33
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    > KFC kupuje nadgniłe kurczaki za 0,70zł sztuka.

    A wiesz, że takie pomówienia trzeba udowodnić jakby co?
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-03-19 21:32:43
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Damian O* wypowiedziała te
    słowa:

    > Nawet specjalnie wejsc na trawnik, ewentualnie dotknac wtyczki w celu
    > uzyskania od KFC odszkodowania, ciekawe czy jest to mozliwe, co o tym
    > myslicie? Oczywiscie teoretyzujac :)

    Tu miałbyś nawet szansę na nagrodę. Darwina ;-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: +48502defunk ||| JID: o...@j...org |||

  • 9. Data: 2006-03-19 21:59:30
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Hehe czysta ciekawosc :) Jakos specjalnie nie chce mi sie sprawdzac co
    > by sie stalo,

    w najlepszym przypadku pierdolnalby Cie prad :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 10. Data: 2006-03-19 23:40:25
    Od: ":-\)" <W...@n...USUNACpl>

    > Bez teoretyzowania. Zjadłeś zzieleniałego, oźlizgłego, dobrze
    przyprawionego
    > kurczaka i żyjesz, więc i 1000V nie jest dla ciebie groźne;)))
    > KFC kupuje nadgniłe kurczaki za 0,70zł sztuka.
    Heh ... to dobrze, bo przynajmniej nic sie nie marnuje, a i dobrze smakuje
    ;-)

    --
    ;-)