  • 1. Data: 2006-03-19 16:51:20
    Temat: znacie ktoś tę książkę?
    Od: "Pablo" <b...@g...pl>

    hej
    słyszałem, że to ciekawa pozycja dla każdego.Porady prawne. Mieliście już z
    nią doczynienia?
    proszę o opinie ( to link do tej książki)
    http://pomocnik-procesowy.zlotemysli.pl/wirtualneksi
    azki.php

  • 2. Data: 2006-03-19 18:59:00
    Temat: Re: znacie ktoś tę książkę?
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > proszę o opinie ( to link do tej książki)
    > http://pomocnik-procesowy.zlotemysli.pl/wirtualneksi
    azki.php
    nawet poprawnie nie potrafia tytulu podac
    autora nie znam

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-03-19 19:41:44
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Pablo napisał(a):
> [...]
    > nią doczynienia?
    > proszę o opinie ( to link do tej książki)
    > http ://pomocnik-procesowy.zlotemysli.pl/wirtualneksiazki

    Niestety wygląda na bełkot bez jakiejkolwiek wartości.

    pzdr
    MiKeyCo

  • 4. Data: 2006-03-19 20:34:58
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Pablo" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z nią doczynienia?
    > proszę o opinie ( to link do tej książki)

    To wyglada jak poradnik pieniacza. Nawet nie wiadomo czy autorka jest
    chociaz prawnikiem.