  • 1. Data: 2006-03-19 18:15:49
    Temat: Pola eksploatacji utworu.
    Od: "Kali" <b...@p...onet.pl>

    Do czytania audiobooka (około 1 godzina) wynająłem aktora i napisalismy z Pania
    prawnik umowe o dzieło na przeczytanie książki, po
    zarejestrowaniu dżwięku chcę podpisać z czytającym porozumienie , w którym on
    przekazuje prawa autorskie, ja natomiast wymieniam
    pola eksploatacji na których rozpowszechniał będę jego głos. Chcę utwór powielać na
    płytach DVD, CD-ROM itp oraz udostepniać w
    internecie do pobrania za opłatą. Trochę przepisałem z różnych żródeł, choć
    nazewnictwa nie do końca rozumiem. Napisałem tak:

    Zamawiający oświadcza, że w/w utwór będzie rozpowszechniał na następujących polach
    eksploatacji:
    1. Utrwalenie audialne techniką cyfrową na kasetach roboczych
    2. Utrwalanie audialne na taśmie matce
    3. Sporządzenie kopii taśmy matki
    4. Utrwalenie i użyczenie, elektroniczne udostępnienie w postaci plików komputerowych
    pobieranych przez Internet.
    5. Wprowadzenie do pamięci komputera i sporządzenie kopii takich zapisów dla potrzeb
    realizacyjnych.
    6. wykorzystanie do celów reklamy, promocji, oznaczenia lub identyfikacji
    7. Zwielokrotnienie utworu w postaci płyt kompaktowych lub innych nośników
    8. Wprowadzeniem do obrotu egzemplarzy sporządzonych zgodnie z § 4

    Pani prawnik też nie zna się na tych okresleniach. Czy ktoś sie zna na tym i czy
    dobrze to zrobiłem i ewentualnie co mam dodać.
    Z pozdrowieniami
    Sławek