  • 1. Data: 2004-11-05 11:12:14
    Temat: Postępowanie odszkodowawcze..?
    Od: "Owiec" <s...@w...pl>

    Mój samochód ucierpiał w wypadku. Kwestia sprawcy - nierozstrzygnięta. Co
    mam teraz zrobić? Chcę jak najszybciej naprawić moją Fiestunię. Help!
    Obydwoje (ja i ten drugi iuczestnik) jesteśmy ubezpieczeni w PZU. Ja mam
    tylko OC. Podobno wystarczy zgłosić szkodę w inspektoracie i oni wezwą już
    swojego rzeczoznawcę (bezpłatnie - mimo, ze nie znamy sprawcy). Czy tak mówi
    prawo? Czy tak faktycznie jest?
    Czy ktoś miał już podobne doświadczenia?

    Help!

    Pozdrawiam,
    Owiec