    From: "Owiec" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Postępowanie odszkodowawcze..?
    Date: Fri, 5 Nov 2004 12:12:14 +0100

    Mój samochód ucierpiał w wypadku. Kwestia sprawcy - nierozstrzygnięta. Co
    mam teraz zrobić? Chcę jak najszybciej naprawić moją Fiestunię. Help!
    Obydwoje (ja i ten drugi iuczestnik) jesteśmy ubezpieczeni w PZU. Ja mam
    tylko OC. Podobno wystarczy zgłosić szkodę w inspektoracie i oni wezwą już
    swojego rzeczoznawcę (bezpłatnie - mimo, ze nie znamy sprawcy). Czy tak mówi
    prawo? Czy tak faktycznie jest?
    Czy ktoś miał już podobne doświadczenia?

    Help!

    Pozdrawiam,
    Owiec