  • 81. Data: 2019-05-09 12:45:06
    Temat: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 May 2019 12:18:48 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Nie ma korelacji.

    Otóż jest:
    https://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_culture_in_San_Fr
    ancisco
    https://queer.pl/news/195730/san-francisco-lgbt-gall
    up-badanie-usa
    https://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_culture_in_Los_An
    geles
    https://www.zocalopublicsquare.org/2008/06/19/gay-l-
    a-vs-gay-san-francisco/events/the-takeaway/
    Analizując te czy wiele innych podobnych linków (odrób wreszcie tą
    lekcję) dostrzeżesz prawidłowość: Czym miasto bardziej przychylne dla
    gejów tym szybciej się rozwija, tym bogatsze życie kulturalne.

    A w ogóle to kończę z tobą gadać. Nie ma za wiele sensu gadać z gościem
    dla którego gejostwo sprowadza się do stosunków analnych (które nota
    bene są równie powszechne w tym środowisku co i w środowisku hetero). I
    pozwolę sobie zauważyć że dyskusja zaczęła się od postulatu nie
    dyskryminowania środowisk LGBT które to pojęcie sporo wykracza poza
    homoseksualizm i została przez ciebie ograniczona najpierw do
    homoseksualizmu a finalnie do stosunków analnych. Gratuluję głębi umysłu
    :)
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 82. Data: 2019-05-09 15:09:12
    Od: Kviat

    W dniu 09.05.2019 o 11:35, Liwiusz pisze:

    > Dziecko internetu, umiesz googlać, ale nie umiesz myśleć.
    > Poczytaj trochę historii, to zobaczysz od kiedy kościół zajmował się
    > szkołami, a od kiedy państwo.

    Dziecko, a wyciągnąłeś z tego jakieś wnioski?
    Zastanowiłeś się co by było, gdyby kościół nie miał monopolu
    (wymuszonego siłą i opresjami) na jedyną najprawdziwszą (i co ciekawe -
    objawioną) "prawdę"?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 83. Data: 2019-05-09 15:11:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-09 o 15:09, Kviat pisze:

    > Dziecko, a wyciągnąłeś z tego jakieś wnioski?
    > Zastanowiłeś się co by było, gdyby kościół nie miał monopolu
    > (wymuszonego siłą i opresjami) na jedyną najprawdziwszą (i co ciekawe -
    > objawioną) "prawdę"?

    Z tego, co wiem, jest kilka liczących się religii na świecie, więc
    monopolu nie mają.

    --
    Liwiusz

  • 84. Data: 2019-05-09 15:24:50
    Od: Kviat

    W dniu 09.05.2019 o 15:11, Liwiusz pisze:

    > Z tego, co wiem, jest kilka liczących się religii na świecie, więc
    > monopolu nie mają.

    Coś słabo ci idzie z tym myśleniem.
    Tak się jakoś dziwnie złożyło, że nie mieszkamy na całym świecie.
    No to się zajmował tymi szkołami, czy nie?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 85. Data: 2019-05-09 15:56:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 9 May 2019 11:35:29 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Uważaj, bo zaraz wyciągnę linka, że nie tylko.

    Chętnie pomogę, bo bardzo Cię lubię:
    http://justynakopinska.pl/instalator/wordpress/?page
    _id=33

    "W 2010 roku Sąd Rejonowy w Zabrzu uznał siostrę Bernadettę i siostrę
    Franciszkę za winne przemocy psychicznej i fizycznej wobec wychowanków,
    oraz podżegania do aktów pedofilskich na czterech nieletnich wychowankach i
    nakłanianie starszych wychowanków do przemocy fizycznej wobec młodszych
    chłopców.

    Siostra Bernadetta został skazana na dwa lata więzienia w zawieszeniu,
    natomiast siostra Franciszka - która zdaniem sądu była posłuszna i
    bezwzględnie przyjęła system kar narzucony przez dyrektor - na osiem
    miesięcy w zawieszeniu.

    W 2011 roku sąd apelacyjny zaostrzył karę wobec dyrektorki ośrodka. Skazano
    ją na dwa lata bezwzględnego pozbawienia wolności. Uzasadnienie wyroku
    zostało utajnione."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 86. Data: 2019-05-09 16:25:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-09 o 15:56, Olin pisze:

    > Chętnie pomogę, bo bardzo Cię lubię:
    > http://justynakopinska.pl/instalator/wordpress/?page
    _id=33

    Mały kurs z logiki - to, że siostra Bernadetta coś zrobiła, nie oznacza,
    że ludzie związani z kościołem tylko to robią. A tym bardziej nie
    oznacza, że robi to kościół, bo ma on inne "cele statutowe", niż to, co
    robiła pani Bernadetta.

    --
    Liwiusz

  • 87. Data: 2019-05-09 16:44:01
    Od: Kviat

    W dniu 09.05.2019 o 16:25, Liwiusz pisze:

> [...]
    > że ludzie związani z kościołem tylko to robią. A tym bardziej nie
    > oznacza, że robi to kościół, bo ma on inne "cele statutowe", niż to, co

    No tak. Bo jak ma inne cele statutowe, to wszystko w porządku.
    Jak ktoś z kościoła da biednemu cukierka, to cały kościół dobry. Jak
    ktoś z kościoła zgwałci dziecko, to kościół dobry, a tylko ten
    gwałciciel zły.
    Wyżyny hipokryzji i głupoty.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 88. Data: 2019-05-09 17:11:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-09 o 16:44, Kviat pisze:

> [...]
    > Jak ktoś z kościoła da biednemu cukierka, to cały kościół dobry. Jak
    > ktoś z kościoła zgwałci dziecko, to kościół dobry, a tylko ten

    Tak jest już co najmniej od czasów prawa rzymskiego. Kościół powstał po
    to, aby "dawać cukierki", a nie powstał po to, aby homoseksualiści
    uprawiali swoje pedofilskie żądze.

    > Wyżyny hipokryzji i głupoty.

    Ano, dużo hipokryzji u ciebie. Kościół - zły. Państwowa szkoła, policja
    - dobrzy, mimo że robią to samo.

    --
    Liwiusz

  • 89. Data: 2019-05-09 19:16:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 May 2019 17:11:22 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > homoseksualiści
    > uprawiali swoje pedofilskie żądze.

    LOL, nasz Liwiuszek okazał się pełnym uprzedzeń katolickim bigotem :)
    Tak się składa że do seminariów duchwnych nie przyjmuje się
    homoseksualistów. Zatem wszyscy księża-pedofile są hetero a nie homo.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 90. Data: 2019-05-09 20:06:46
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > LOL, nasz Liwiuszek okazał się pełnym uprzedzeń katolickim bigotem :)
    > Tak się składa że do seminariów duchwnych nie przyjmuje się
    > homoseksualistów. Zatem wszyscy księża-pedofile są hetero a nie homo.

    Czyli TY sugerujesz+ że doniesienia o księżach molestujących małoletnich
    chłopców _muszą_ być fałszywe?
    [Zawsze "podziwiam" idiotów którzy by wygrać bitwę gotowi są przegrać wojnę.]

    --
    A. Filip