  • 91. Data: 2019-05-09 21:02:46
    Temat: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 09 May 2019 20:06:46 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Czyli TY sugerujesz+ że doniesienia o księżach molestujących małoletnich
    > chłopców _muszą_ być fałszywe?

    Sugeruję, Filipku, że jesteś durniem :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 92. Data: 2019-05-09 21:05:09
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 09.05.2019 o 21:02, Jcek Maciejew pisze:

    > Sugeruję, Filipku, że jesteś durniem

    Jcek lubi obrażać, jak nie ma kogo obrażać to się sam obraża:)))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 93. Data: 2019-05-09 21:07:03
    Od: <4...@7...210703.invalid> (Tom N)

    A. Filip w

    > Czyli TY sugerujesz+

    Ty sugerujesz, mniej więcej [1] od _8_ _lat_, że tabletki /również/ te
    _z krzyżykiem_ *odstawiłeś*

    --
    'Tom N'

  • 94. Data: 2019-05-09 21:52:08
    Od: Kviat

    W dniu 09.05.2019 o 17:11, Liwiusz pisze:

    > Tak jest już co najmniej od czasów prawa rzymskiego. Kościół powstał po
    > to, aby "dawać cukierki", a nie powstał po to, aby homoseksualiści
    > uprawiali swoje pedofilskie żądze.

    Zgubiłeś wątek.

    Poza tym pieprzysz głupoty. To tak jakbyś napisał, że nie po to
    przywódca Korei Płn. został słońcem narodu, żeby ludzie w jego kraju z
    głodu umierali. Ma inne cele statutowe. A skoro z głodu umierają, to
    przecież nie jego wina, bo przecież został słońcem narodu żeby rozdawać
    dzieciom cukierki. I faktycznie wypełnia cele statutowe, niektórym
    rozdaje, więc bez sensu się go czepiają.

    > Ano, dużo hipokryzji u ciebie. Kościół - zły. Państwowa szkoła, policja
    > - dobrzy, mimo że robią to samo.

    Masz urojenia. Nie wspomniałem słowem o państwowej szkole czy policji.
    To tylko twoja wyobraźnia sobie to dopowiedziała.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 95. Data: 2019-05-09 22:21:06
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Sugeruję, Filipku, że jesteś durniem :)

    Sugeruje że jesteś idiotą który nie rozumie konsekwencji tego co _sam_
    napisał albo synem z podwójną moralnością Kalego.

    --
    A. Filip

  • 96. Data: 2019-05-09 23:13:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-09, Kviat <Kviat> wrote:

> [...]
    > Jak ktoś z kościoła da biednemu cukierka, to cały kościół dobry. Jak
    > ktoś z kościoła zgwałci dziecko, to kościół dobry, a tylko ten

    Kościół dobry, to "dziecko lgnie, drugiego człowieka wciąga". Podpisano
    menadżer realizacji celów statutowych, arcb Michalik.

    --
    Marcin

  • 97. Data: 2019-05-10 08:36:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > LOL, nasz Liwiuszek okazał się pełnym uprzedzeń katolickim bigotem :)
    > Tak się składa że do seminariów duchwnych nie przyjmuje się
    > homoseksualistów. Zatem wszyscy księża-pedofile są hetero a nie homo.

    Większość molestowań dzieci przez księży dotyczy tej samej płci.

    --
    Liwiusz

  • 98. Data: 2019-05-10 08:59:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 May 2019 08:36:18 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Większość molestowań dzieci przez księży dotyczy tej samej płci.

    Bo dziewczynki nie służą do mszy? :) Liwiusz, z trudem albo i wcale nie
    odróżniasz pedofilstwa od homoseksualizmu. Może najpierw gdzieś poczytaj
    o zboczeniach seksualnych czy psychicznych wadach rozwojowych bo jak na
    razie to opierasz się na własnej wyobraźni.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 99. Data: 2019-05-10 09:18:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Bo dziewczynki nie służą do mszy? :)

    A jakie to ma znaczenie? Ksiądz Jankowski jakoś tak głupio jak ty nie
    myślał, i umiał sobie znaleźć dziewczynki.

    > Liwiusz, z trudem albo i wcale nie
    > odróżniasz pedofilstwa od homoseksualizmu.

    Oczywiście, że odróżniam, co nie znaczy, że pedofil obcujący z tą samą
    płcią jest także homoseksualistą. I że to właśnie lobby homoseksualne w
    kościele wyrządza mu (i ludziom) spore szkody, przy czym jak się chce
    zająć istotą problemu, to zaraz wyjdą tacy pożyteczni idioci jak ty,
    twierdzący, że to nie homoseksualizm, że muszę poczytać, i w podobny
    sposób rozwadniający temat.

    --
    Liwiusz

  • 100. Data: 2019-05-10 09:35:56
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    > o zboczeniach seksualnych czy psychicznych wadach rozwojowych bo jak na
    > razie to opierasz się na własnej wyobraźni.

    Nie służyły wcale kiedyś, teraz służą według decyzji lokalnego biskupa.
    Tam gdzie są ministrantki są molestowane bardziej od ministrantów?
    Po śmierci JP2 (2005) problem nowych przypadków pedofilii w hierarchii
    KRK z(a)niknął?

    https://www.niedziela.pl/artykul/45788/nd/Ministrant
    ki

    --