  • 101. Data: 2019-05-10 10:01:42
    Temat: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-08 o 16:24, Olin pisze:
    > Nieśmiało zauważę, że od używania powyższej frazy jest u2.

    Wprowadzasz w życie Acta2
    Mam już się bać? ;-)

    PS. Żarty żartami ale w oparciu o Acta2 można wprowadzić takie prawo
    które faktycznie zabroni mi takiej "kradzieży" takiego "dzieła".

  • 102. Data: 2019-05-10 11:03:52
    Od: Kviat

    W dniu 10.05.2019 o 09:18, Liwiusz pisze:

    > I że to właśnie lobby homoseksualne w
    > kościele wyrządza mu (i ludziom) spore szkody, przy czym jak się chce
    > zająć istotą problemu, to zaraz wyjdą tacy pożyteczni idioci jak ty,
    > twierdzący, że to nie homoseksualizm, że muszę poczytać, i w podobny
    > sposób rozwadniający temat.

    Są idioci, którzy nie ogarniają, że homoseksualizm nie jest niezgodny z
    prawem, a pedofilia tak. Nawet gdyby cały kościół składał się z
    homoseksualistów, to nikt normalny by się tego nie czepiał.
    Istotą problemu nie jest jakieś wyimaginowane i urojone "lobby
    homoseksualne", tylko łamanie prawa, a w szczególności pedofilia.
    To nie homoseksualiści wewnątrz kościoła są problemem, oni tam byli od
    zawsze. Problemem jest sposób funkcjonowania tej instytucji. W innych
    instytucjach też są homoseksualiści, ale jakoś nie przerzucają pedofilów
    z oddziału do oddziału żeby ich chronić.
    Problemem są też wyznawcy: dziwnie łagodne wyroki dla gwałcicieli w
    czarnych sukienkach, opieszałość organów ścigania i "nic nie widziałem,
    nic nie słyszałem" szeregowych wyznawców.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 103. Data: 2019-05-10 11:19:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-05-10 o 11:03, Kviat pisze:

    > Są idioci, którzy nie ogarniają, że homoseksualizm nie jest niezgodny z
    > prawem, a pedofilia tak. Nawet gdyby cały kościół składał się z
    > homoseksualistów, to nikt normalny by się tego nie czepiał.

    Czepiałby się, bo skoro kościół uznaje homoseksualizm za grzech, to nie
    może tolerować ich w swoich szeregach jako kapłanów.

    > Istotą problemu nie jest jakieś wyimaginowane i urojone "lobby
    > homoseksualne", tylko łamanie prawa, a w szczególności pedofilia.

    Czyli nie uważasz, aby w kościele księża nawzajem siebie kryli?

> [...]
    > instytucjach też są homoseksualiści, ale jakoś nie przerzucają pedofilów
    > z oddziału do oddziału żeby ich chronić.

    A więc jednak jest lobby.

    > Problemem są też wyznawcy: dziwnie łagodne wyroki dla gwałcicieli w
    > czarnych sukienkach, opieszałość organów ścigania i "nic nie widziałem,
    > nic nie słyszałem" szeregowych wyznawców.

    W sensie - skoro fakty dowodzą, że problem nie jest taki, jak się
    antysukienkowcom wydaje, to tym gorzej dla faktów?

    --
    Liwiusz

  • 104. Data: 2019-05-10 11:23:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Są idioci, którzy nie ogarniają, że homoseksualizm nie jest niezgodny
    >z prawem, a pedofilia tak. Nawet gdyby cały kościół składał się z
    >homoseksualistów, to nikt normalny by się tego nie czepiał.

    Oj tam - jesli to zle prawo, to mozna je zmienic :-P

    Homoseksualizm byl karany w Anglii jeszcze w okolicach II WS.

    A kosciol pelny homoseksualnych duchownych ... no nie wiem, czy reszta
    wiernych by to zniosla tak prosto.

    >Istotą problemu nie jest jakieś wyimaginowane i urojone "lobby
    >homoseksualne", tylko łamanie prawa, a w szczególności pedofilia.

    A pedofilia to od ilu lat ?
    Bo potem patrzysz, jak ksiadz "podrywa" ci chlopaka (dziecko) w wieku
    15, 16 czy 17 lat ...

    >To nie homoseksualiści wewnątrz kościoła są problemem, oni tam byli
    >od zawsze.

    Biorac pod uwage "podstawy wiary", to nie wiem, czy nie sa problemem.

    >Problemem jest sposób funkcjonowania tej instytucji. W innych
    >instytucjach też są homoseksualiści, ale jakoś nie przerzucają
    >pedofilów z oddziału do oddziału żeby ich chronić.

    To akurat jak wszedzie - "swojego" sie chroni, dopoki sprawa sie nie
    rypnie.

    >Problemem są też wyznawcy: dziwnie łagodne wyroki dla gwałcicieli w
    >czarnych sukienkach, opieszałość organów ścigania i "nic nie
    >widziałem, nic nie słyszałem" szeregowych wyznawców.

    No, ksiadz tez tak calkiem jawnie na oczach wyznawcow tego nie robi

    J.

  • 105. Data: 2019-05-10 11:58:40
    Od: Kviat

    W dniu 10.05.2019 o 11:19, Liwiusz pisze:

    > Czepiałby się, bo skoro kościół uznaje homoseksualizm za grzech, to nie
    > może tolerować ich w swoich szeregach jako kapłanów.

    To niech sobie nie toleruje i ich nie przyjmuje. Ich sprawa. Na razie
    nie ma ani obowiązku wstępowania do kościoła, ani obowiązku przyjmowania
    do kościoła każdego chętnego.
    Napisałem wyraźnie, że nikt normalny by się nie czepiał.

    > Czyli nie uważasz, aby w kościele księża nawzajem siebie kryli?

    Nie. Uważam, że to nie homoseksualizm jest przyczyną, że się wzajemnie
    kryją.
    Sposób organizacji tej instytucji i jej polityczna siła umożliwiająca
    krycie przyciąga element przestępczy, który ma nadzieję pozostać
    bezkarnym pod skrzydłami tej instytucji. Sama instytucja stwarza wręcz
    niewiarygodne warunki do takiego procederu, począwszy od gwałtów na
    dzieciach (zaczynając od obrzydliwej manipulacji i zdobywaniu zaufania
    dzieci np. poprzez zmuszanie ich do tzw. "spowiedzi" obcemu facetowi),
    poprzez gwałty i wykorzystywanie seksualne zakonnic (to też lobby
    homoseksualne?), na przekrętach finansowych kończąc.
    Przestępczość w kościele nie ma nic wspólnego z orientacją seksualną.

    > A więc jednak jest lobby.

    Posiadasz umiejętność czytania, ale kompletnie nie rozumiesz treści.

    Że co?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 106. Data: 2019-05-10 12:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Sugeruje że jesteś idiotą który nie rozumie konsekwencji tego co
    > _sam_ napisał albo synem z podwójną moralnością Kalego.

    Ja mam wrazenie ze po prostu nie zrozumiałes ironii...
    Bo chyba Jacek nie pisał na serio ze nie sa przyjmowani homoseksualisci.
    No bo jak to zbadac? Badanie krwii moze okazac sie niejednoznaczne...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 107. Data: 2019-05-10 12:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Wprowadzasz w życie Acta2
    > Mam już się bać? ;-)
    >
    > PS. Żarty żartami ale w oparciu o Acta2 można wprowadzić takie prawo
    > które faktycznie zabroni mi takiej "kradzieży" takiego "dzieła".

    Nie, nie mozna.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 108. Data: 2019-05-10 12:18:25
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
> [...]
    > Bo chyba Jacek nie pisał na serio ze nie sa przyjmowani homoseksualisci.
    > No bo jak to zbadac? Badanie krwii moze okazac sie niejednoznaczne...

    AFAIR założenie było takie że ksiądz homoseksualista żyjący w celibacie
    nie jest gorszy od księdza heteroseksualisty żyjącego w celibacie.
    A streszczając: podejście deklarowane i praktyczne zmieniało się z
    czasem i miejscem/krajem/diecezją.

    A moje podejście do ironii w kwestiach prawnych jest proste: jak inni
    nie dostrzegą twojej ironii to sam możesz+ nią oberwać - lepiej jej
    unikać albo zaznaczać z grubą przesadą. Ja zaś nie znoszę _dupków_
    którzy mówią o ironii dopiero po tym jak oberwą własnym argumentem.

    --
    A. Filip

  • 109. Data: 2019-05-10 12:34:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 10 May 2019 10:00:03 GMT, Budzik napisał(a):

    > Ja mam wrazenie ze po prostu nie zrozumiałes ironii...
    > Bo chyba Jacek nie pisał na serio ze nie sa przyjmowani homoseksualisci.
    > No bo jak to zbadac? Badanie krwii moze okazac sie niejednoznaczne...

    Bynajmniej nie żartuję. Ciekawym radzę pogóglać za "kryteria naboru do
    seminariów duchownych". Oczywiście, nie napisano wprost że homo wont.
    Ale znajdziecie takie kwiatki jak wymóg zdrowia psychicznego,
    zaświadczenie od lekarza stwierdzające zdolność do studiowania na
    teologii, opinia proboszcza lub katechety. A z rozmowy jaką kiedyś
    odbyłem z alumnem wiem że na rozmowie pytają o ewent. homoseksualizm i
    wady rozwojowe w sferze seksu, mniej czy bardziej wprost.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 110. Data: 2019-05-10 13:39:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-10, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Czepiałby się, bo skoro kościół uznaje homoseksualizm za grzech, to nie
    > może tolerować ich w swoich szeregach jako kapłanów.

    WkF. KK nie uznaje homoseksualizmu za grzech ani nie uważa, że
    homoseksualiści są grzesznikami bo są homoseksualni. KK uważa jedynie za
    grzech dowolną formę homoseksualnego seksu.

    --
    Marcin