  • 11. Data: 2019-05-06 15:24:38
    Temat: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    Od: z <...@...pl>

    > No cóż, skoro słowa prawdy są dla niektórych zniewagą, to ja naprawdę na
    > ich miejscu bym się dobrze zastanowił zanim poszedłbym do sądu dowodzić
    > zniewagi :) I mniejsza o wyrok jaki zapadnie.

    A jeśli ktoś uważa lgbt za złą ideologię. Uważa że nie powinna być
    szerzona i propagowana to już jest przestępcą czy korzysta tylko z
    wolności słowa?

  • 12. Data: 2019-05-06 15:59:36
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > No cóż, skoro słowa prawdy są dla niektórych zniewagą, to ja naprawdę na
    > ich miejscu bym się dobrze zastanowił zanim poszedłbym do sądu dowodzić
    > zniewagi :) I mniejsza o wyrok jaki zapadnie.

    Czyli słowa prawdy o Żydach _nie mogą_ być zniewagą?

    --
    A. Filip

  • 13. Data: 2019-05-06 15:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Otóż to. Dlatego na twoim miejscu, póki co nie podnosiłbym sprawy a
    > poczekałbym na faktyczne zgłoszenie :)

    No własnie tez sprawdziłem, kto był twórcą watku...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 14. Data: 2019-05-06 16:12:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >A jeśli ktoś uważa lgbt za złą ideologię. Uważa że nie powinna być
    >szerzona i propagowana to już jest przestępcą czy korzysta tylko z
    >wolności słowa?

    Uważa, to wolność pogladow.

    A jak wolność słowa ... to zalezy jakie slowa - zniewazajace, czy nie
    :-)

    https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/leszek-jaz
    dzewski-wystapil-na-uw-przed-tuskiem-politycy-koment
    uja,932908.html

    No ... duchowni KK moga sie czuc zniewazeni.
    Ale czy wierni ?

    J.

  • 15. Data: 2019-05-06 17:06:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 06 May 2019 15:59:36 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Czyli słowa prawdy o Żydach _nie mogą_ być zniewagą?

    Oczywiście. O ile to są słowa prawdy, bo z tym najgorzej niektórym
    wychodzi.
    --
    Jacek
    Błędy lekarzy leżą na cmentarzu, błędy nauczycieli siedzą w Sejmie.

  • 16. Data: 2019-05-06 17:11:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 6 May 2019 15:24:38 +0200, z napisał(a):

    > A jeśli ktoś uważa lgbt za złą ideologię.

    LGBT nie jest ideologią. LGBT jest poglądem (między ideologią a poglądem
    jest różnica) że jeśli ktoś już urodził się homoseksualistą czy ma inne,
    np. fizyczne zaburzenia płci to nie powinno się mu utrudniać dodatkowo
    życia. Chyba nie zaprzeczysz że jest to całkiem etyczny pogląd? A jest
    takich całkiem sporo. Powiedzmy 5%. Rodzice co dwudziestego dziecka
    bywają zmuszeni do nagłej zmiany poglądu :)

  • 17. Data: 2019-05-06 17:17:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...
> [...]
    >ich miejscu bym się dobrze zastanowił zanim poszedłbym do sądu
    >dowodzić
    >zniewagi :) I mniejsza o wyrok jaki zapadnie.

    Zniewaga ... hm.

    Zobacz na podobny paragraf

    Art. 212.
    § 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub
    jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej o takie
    postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii
    publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego
    stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności,
    podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności.
    [...]

    Art. 213.
    § 1. Nie ma przestępstwa określonego w art. 212 § 1, jeżeli zarzut
    uczyniony niepublicznie jest prawdziwy.

    § 2. Nie popełnia przestępstwa określonego w art. 212 § 1 lub 2, kto
    publicznie podnosi lub rozgłasza prawdziwy zarzut:
    1) dotyczący postępowania osoby pełniącej funkcję publiczną lub
    2) służący obronie społecznie uzasadnionego interesu.

    Jeżeli zarzut dotyczy życia prywatnego lub rodzinnego, dowód prawdy
    może być przeprowadzony tylko wtedy, gdy zarzut ma zapobiec
    niebezpieczeństwu dla życia lub zdrowia człowieka albo demoralizacji
    małoletniego."

    Wychodzi mi, ze jak bedziesz glosil publicznie, ze ksiadz ma dziecko,
    to nie ma znaczenia czy on ma to dziecko, czy nie ma.

    Tylko co tym Zydom zarzucic ... ze Chrystusa ukrzyzowali ? :-

    J.

  • 18. Data: 2019-05-06 17:34:05
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Oczywiście. O ile to są słowa prawdy, bo z tym najgorzej niektórym
    > wychodzi.

    Czyli Wielka Żydowska Nadreprezentacja w UB a szczególnie w jego
    kierownictwie to _już_ nie temat tabu podpadając (automatycznie)
    pod KK257? Czego się "ciemni ludzie" czepiali (także z GW) jak
    profesorowi walecznemu majorowi KBW powiedziano parę słów prawdy
    o jego medalami nagrodzonej przeszłości utrwalacza władzy ludowej?

    --
    A. Filip

  • 19. Data: 2019-05-06 18:27:20
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 06 May 2019 17:34:05 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Czyli Wielka Żydowska Nadreprezentacja w UB a szczególnie w jego
    > kierownictwie to _już_ nie temat tabu podpadając (automatycznie)
    > pod KK257?

    Kiedyś wałkowaliśmy tą sprawę i wyszło że ta nadreprezentacja nie była
    aż tak wielka jak ją usiłujesz przedstawić. Na dodatek całkiem do
    wyjaśnienia ówczesnymi okolicznościami nad którymi przelatujesz jak
    motylek. I jakoś trudno ci przechodzi przez gardło prawda że świnami
    okazywali się równie często i proporcjonalnie Polacy czy Rosjanie.
    Doprawdy, nie trzeba mieć wielkiego rozumu żeby dostrzec że żadna nacja
    nie jest specjalnie uwarunkowana do robienia złych rzeczy.

  • 20. Data: 2019-05-06 18:39:23
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 06.05.2019 o 18:27, Jcek Maciejew pisze:
    > I jakoś trudno ci przechodzi przez gardło prawda że świnami
    > okazywali się równie często i proporcjonalnie Polacy czy Rosjanie.

    mało konkretów uJcka, a Stefan M. nadal na wolności:))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"