eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257 › Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z
    KK257
    Date: Mon, 06 May 2019 12:30:34 +0200 (CEST)

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Filipku, zastanów się co to będzie jak Jażdżewski udowodni przed sądem
    > swoje twierdzenia? :)

    Ja się zdziwię lekko jak prokuratura przejdzie poza etap "sprawdzania
    zawiadomienia". Zdziwię się średnio jak sprawa trafi do sądu. Zdziwię
    się bardzo jak zostanie skazany na nie śmieszną karę.

    Jak dla mnie sprawa _prawnie_ sprowadza się zasadniczo do ustalenie
    kolejnego precedensu uwalania zarzutów z KK257, "dwustronnego"
    precedensu. [Do czego sprowadza się politycznie to na innych grupach]

    A co do polityki-prawnej: Ja wyznaje zasadę że o naprawdę poważnych i
    solidnych zarzutach mówi się _po_ złożeniu zawiadomienia do prokuratury.
    Mówienie że "się złoży zawiadomienie" dla mnie jest przeważnie medialnym
    rozdymaniem sprawy która długo nie pociągnie albo sprawdzaniem palcem
    temperatury wody w wannie nim się do niej wlezie.

    --
    A. Filip