  • 1. Data: 2005-05-03 20:54:17
    Temat: Porysowany samochod
    Od: "keyman" <k...@N...gazeta.pl>

    Jezeli ktos porysowal mi (kluczem, gwozdziem) drzwi w samochodzie i jeszcze
    cos "ladnego" napisal... to co mu za to grozi?! Jakie sa na to paragrafy...
    Z gory dzieki za informacje.

    Pozdrawiam, Marcin.

  • 2. Data: 2005-05-03 21:15:59
    Temat: Re: Porysowany samochod
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "keyman" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    To zależy od strat. Ale malowanie jednego elementu, to najmniej liczą
    chyba 300 zł. Wiec przestępstwo - uszkodzenie mienia.

  • 3. Data: 2005-05-03 23:38:46
    Od: "Lincoln" <l...@p...pl>

    > Jezeli ktos porysowal mi (kluczem, gwozdziem) drzwi w samochodzie i jeszcze
    > cos "ladnego" napisal... to co mu za to grozi?! Jakie sa na to paragrafy...

    A wiesz kto to zrobil? To juz do lasu kolana i lapy poprzewiercac:>

    --
    Pozdrowionka & szerokosci Lincoln
    CH#19 Lincoln - Jelenia Góra | gg#1135336

  • 4. Data: 2005-05-04 05:43:21
    Od: "keyman" <k...@g...pl>

    > A wiesz kto to zrobil? To juz do lasu kolana i lapy poprzewiercac:>

    Hehe... no o tym tez myslalem... :) ale dla tej osoby "najlepsza" bedzie droga
    prawna... Chodzi mi o to, zeby odzyskac kase na zrobienie tego a przy okazji,
    zeby nabrudzic w papierach...

  • 5. Data: 2005-05-04 05:50:55
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 4 May 2005 05:43:21 +0000 (UTC),
    keyman <k...@g...pl> screamed:

    > Hehe... no o tym tez myslalem... :) ale dla tej osoby "najlepsza" bedzie droga
    > prawna... Chodzi mi o to, zeby odzyskac kase na zrobienie tego a przy okazji,
    > zeby nabrudzic w papierach...

    Ale aby wygrac, musisz miec niepodwazalne dowody, ze to zrobil ten ktos.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 07:50:05 user up 10601 days, 19:45, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Thank God I'm an atheist. -- Luis Bunuel