  • 1. Data: 2005-05-03 20:19:39
    Temat: Decycje Urzędu Skarbowego?
    Od: "wito" <w...@o...pl>

    Witam,

    Ile czasu ma US na wydanie decyzji odnośnie złożonego wniosku? Z tego co
    słyszałem 1 miesiąc , lub dwa w przypadkach złożonych. Ale czy to prawda i
    jaki akt prawny to definiuje w przypadku osoby fizycznej? Co to znaczy
    sprawa złożona, czy mogą pod to podpiąć każdą sprawę?

    Pozdrawiam
    Witp

  • 2. Data: 2005-05-03 21:06:10
    Temat: Re: Decycje Urzędu Skarbowego?
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

> [...]
    > jaki akt prawny to definiuje w przypadku osoby fizycznej? Co to znaczy
    > sprawa złożona, czy mogą pod to podpiąć każdą sprawę?

    nie jestem pewien, ale 1 miesiac, jesli sie nie odezwa to znaczy, ze twoja
    interpretacja we wniosku jest wlasciwa