  • 1. Data: 2005-05-03 20:54:31
    Temat: Porysowany samochod
    Od: "keyman" <k...@N...gazeta.pl>

    Jezeli ktos porysowal mi (kluczem, gwozdziem) drzwi w samochodzie i jeszcze
    cos "ladnego" napisal... to co mu za to grozi?! Jakie sa na to paragrafy...
    Z gory dzieki za informacje.

    Pozdrawiam, Marcin.

  • 2. Data: 2005-05-04 14:19:56
    Temat: Re: Porysowany samochod
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...pl>

    > Jezeli ktos porysowal mi (kluczem, gwozdziem) drzwi w samochodzie i
    jeszcze
    > cos "ladnego" napisal... to co mu za to grozi?! Jakie sa na to paragrafy...

    ---paragrafy mówisz....to może uszkodzenie mienia (art. 288 k.k.) - a co
    grozi??.......w zaleznosci od kwalifikacji moze byc grzywna, a moze byc
    nawet 5 lat ;p....aha - sciganie na wniosek.
    pozdrawiam
    mk