  • 31. Data: 2009-10-04 18:41:12
    Temat: Re: Poratujcie...byc moze NTG
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 04-10-2009 o 20:39:13 pmlb <p...@d...com> napisał(a):

    > "Tomek" <t...@o...pl> wrote in message

    > To co umowa o kartę kredytową z umową o pracę.
    >

    > Bilet do paryza to tez umowa i co teraz?

    Z czym ?

    --
    Tomek

  • 32. Data: 2009-10-04 18:59:30
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 4 Paź, 20:27, "pmlb" <p...@d...com> wrote:

> [...]
    > praca nie zajac nie ta to bedzie inna...
    > Drugiej okazji szalonej kolacji czy romantycznych spacerow moze juz nie byc.
    > Nie wiem dlaczego w Polsce wylansowano jakas dziena mode strachu przed
    > pracodawca....
    > Moisz mu jade i koniec niech on decyduje co zrobic, wywali to niech wywali i
    > napisze dlaczego, zawsze mozna sie od tego odwolywac i po tem walczyc, nie
    > zwolni, to piszesz kartke, ze nie bedzie cie na swieta bop jedziesz do
    > paryza i koniec, zadnego tlumaczenia TO TWOJE ZYCIE! Kiedy to do was

    BTW. Dostales kartke od banku ze podnosza ci rate za kredyt o 200%. To
    w koncu ich pieniadze. Kiedy to do ciebie dotrze?

  • 33. Data: 2009-10-04 19:07:27
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    On Oct 4, 7:23 pm, "pmlb" <p...@d...com> wrote:

> [...]
    > kogos.

    > Moze miala okazje kupic tani, albo wlasnie zapragnela by ten wieczor
    > swiateczny byl wyjatkowy w Paryzu?
    > Nie nie moze, wg. ciebie bo pracodawca nie pozwoli i sie nie zapytala
    > wczesniej laskawie pracodawcy o zezwolenie? Ludzie co z wami, wy juz sami
    > chcecie byc niewolnikami...
    > Ja mam sie kogos pytac o zezwolenie?! Niezle, a ponoc w Polsce jest
    > wolnosc.... Jak widac troche inaczej ja pojmujemy, dla mnie wolnosc to JA,
    > dla was wolnosc to zadowolny pracodawca. Wspolczuje.

    lol

  • 34. Data: 2009-10-04 19:10:57
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

> [...]

    BTW. Dostales kartke od banku ze podnosza ci rate za kredyt o 200%. To
    w koncu ich pieniadze. Kiedy to do ciebie dotrze?

    I tak juz zrobili, nie o 200% ale z 6% na 55%
    w 1992 roku.

  • 35. Data: 2009-10-04 19:12:57
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

> [...]

    BTW. Dostales kartke od banku ze podnosza ci rate za kredyt o 200%. To
    w koncu ich pieniadze. Kiedy to do ciebie dotrze?

    Poza tym potrafisz dostrzec roznice miedzy procentami, pienidzmi, bankiem a
    CZLOWIEKIEM?
    Jesli nie widzisz roznicy i pracownika stawiasz na rowni z procentami,
    umowami to gratuluje!
    Ile jestes wart? Ile mozna za ciebie dostac?

  • 36. Data: 2009-10-04 19:16:31
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia Sun, 4 Oct 2009 19:27:09 +0100, pmlb napisał(a):

> [...]
    > Nie wiem dlaczego w Polsce wylansowano jakas dziena mode strachu przed

    Ciekawe, czy UK też tak rzucacie z dnia na dzień dla szalonej nocy w
    Paryżu? Tylko później nie płacz, że źli Angole nie chcą Ci dać żadnej
    roboty.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 37. Data: 2009-10-04 19:22:50
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com>

    Dnia Sun, 4 Oct 2009 19:34:47 +0100, pmlb napisał(a):

    > Kazdy czlowiek jest wolny, umowa o prace nie moze zniewalac nikogo, zadnej
    > strony.

    Pewnie, że tak. Godność ponad wszystko! Najwyżej rok, czy dwa poszuka sobie
    następnej roboty, a rachunki będą się same w tym czasie płaciły.

    > Juz to wuidze, bo pracodawca w siweta sam musial zpiepszac a mial wykupine
    > swieta w Paryzu...
    > Jakie koszty, odszkodawanie?
    > Mozesz jasniej.

    Normalnie, za straty spowodowane nieobecnością pracownika.

    > Bzdura.
    > Praca na etat to glupota. Jesli to zrozumiesz kazdy pracodawca nabierze do
    > ciebie szacunku.

    To co proponujesz? Żyć z dywidend od akcji, czy z zapomogi z opieki
    społecznej?

    > Co pracodawca napisze, ze odeszla nagle w srodku nocy:))) pozucajac go
    > biednego:)
    > Rozplacze sie pracodawca?
    > Doprawdy nie rozumiem was, stawiacie wyzej umowe, pracodawce niz siebie!
    > Czy to dlatego kazdy pomiata polakiem?

    Pracodawca napisze w świadectwie pracy, że rozwiązuje umowę z powodu
    poważnego naruszenia obowiązków pracowniczych, co skutkuje brakiem prawa do
    zasiłku dla bezrobotnych i słabo rokuje na znalezienie kolejnej pracy.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 38. Data: 2009-10-04 19:28:41
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Ciekawe, czy UK też tak rzucacie z dnia na dzień dla szalonej nocy w
    > Paryżu?

    90% rozwiazanych umow o prace przez pracownika polega na nieprzyjsciu do
    pracy...
    Tu nikt tym sobie glowy nie zawraca, idziesz do pracy to idziesz, nie chcesz
    to nie idziesz, jestes wolnym czlowiekiem, nie kontem w banku czy wlasnoscia
    pracodawcy.
    "wilcze bilety" czy straszenie porzyceniem pracy to glownie w krajach.. bez
    urazy - trzeciego swiata... Gdzie pracownik ma byc podlegly i taki ma
    zostac! UNIZONY, WDZIECZNY I NA KAZDY ROZKAZ.
    W Uk tego nie ma. Tu pracownik nawet ci nie powie "pocaluj mnie w dupe". Po
    prostu nie przyjdzie.

    > Tylko później nie płacz, że źli Angole nie chcą Ci dać żadnej
    > roboty.

    Hehehe
    No raczej juz nikt mnie nie wezmie, za bardzo zepsuty jestem...:)))
    Ja tez wole pracownika mlodego bez doswiadczenia, jest tani i glupi:))
    Starych sie wystrzegam bo ci wiedza o co biega.

  • 39. Data: 2009-10-04 19:42:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:KH6ym.262844$LX3.12587@newsfe17.ams2 pmlb

    > 90% rozwiazanych umow o prace przez pracownika polega na nieprzyjsciu do
    > pracy...
    Proszę udowodnić tę tezę.

    > W Uk tego nie ma. Tu pracownik nawet ci nie powie "pocaluj mnie w dupe".
    > Po prostu nie przyjdzie.
    I tę również.

    > No raczej juz nikt mnie nie wezmie, za bardzo zepsuty jestem
    Może jednak powód jest inny? Ma naturę bardziej, że tak powiem, medyczną?

    --
    Jotte

  • 40. Data: 2009-10-04 19:43:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:_K5ym.262603$LX3.50312@newsfe17.ams2 pmlb

    > Jakich? Pracownik nie mogl naruszyc obowiazkow bo sie zwolnil!
    W jakim trybie pracownik rozwiązuje umowe o pracę?

    > Kazdy swoj honor powinien miec.
    I rozum...

    > Kazda praca to glupota. Praca jest dla idiotow.
    Ta wypowiedź w zasadzie załatwia sprawę.
    Gadanie z idiotą jest głupotą.

    > Pieniadze maja pracowac na mnie przez 24/7 a nie ja ma pracowac na
    > pieniadze kogos.
    A skąd weźmiesz te pieniądze, co mają na ciebie pracować?

    > Moze miala okazje kupic tani,
    Pisałeś, że kupił jej ten bilet jej frajer bez konsultacji z nią (w każdym
    razie dostał za friko), nie że ona miała okazję kupić.

    > albo wlasnie zapragnela by ten wieczor swiateczny byl wyjatkowy w Paryzu?
    A kogo obchodzi co ona sobie zechciała?

    > Nie nie moze, wg. ciebie bo pracodawca nie pozwoli i sie nie zapytala
    > wczesniej laskawie pracodawcy o zezwolenie? Ludzie co z wami, wy juz sami
    > chcecie byc niewolnikami...Tu byc może masz nieco racji.
    Ale i tak lepiej być niewolnikiem niż idiotą, bo niewolnikiem można przestać
    być.

    > Ja mam sie kogos pytac o zezwolenie?! Niezle, a ponoc w Polsce jest
    > wolnosc.... Jak widac troche inaczej ja pojmujemy,
    O, to z pewnością.

    > dla mnie wolnosc to JA,
    Gówniana w takim razie ta wolność...

    --