  • 61. Data: 2008-05-27 09:14:27
    Temat: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Raczej Ty nie wiesz. Opisana operacja jest jak najbardziej do wykonania.

    Ciekawy jestem czy w razie reklamacji złożonej poprzez bank, instytucja
    rozliczeniowa uznałaby, że za operacje na różnych paragonach można
    obciążyć klienta. Moim zdaniem to bardzo, bardzo mało prawdopodobne.

    j.

  • 62. Data: 2008-05-27 09:16:40
    Od: Azja <s...@w...pl>

    Animka pisze:

    > Śniło Ci się chyba i nigdy kartą nie płaciłeś. Nie wiesz co to jest i
    > jak działa kasa fiskalna.

    No to pochwal się, co Ty wiesz na temat kas fiskalnych. Zwłaszcza
    możliwości powiązania paragonu z transakcją na ręcznym terminalu POS.

    --
    Azja

  • 63. Data: 2008-05-27 09:17:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    januszek pisze:

    > Ciekawy jestem czy w razie reklamacji złożonej poprzez bank, instytucja
    > rozliczeniowa uznałaby, że za operacje na różnych paragonach można
    > obciążyć klienta. Moim zdaniem to bardzo, bardzo mało prawdopodobne.

    Nie widzę żadnych przeszkód ku temu. W ogóle skąd pomysł, że
    akceptacja karty musi się zgadzać z pojedynczym paragonem? Co ze
    sprzedażami nie udokumentowanymi paragonem?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 64. Data: 2008-05-27 09:29:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
    > W dniu 2008-05-26 17:51 witek pięknie wystukał/a:

    > To kierownik sklepu z kasjerką pójdą do paki za okradzenie klientki.
    > (Wprowadzenie do terminala kwoty nie odpowiadającej zapłacie za towar).

    dziewczynko
    czy ty naprawdę jesteś taka głupia, czy tylko taką udajesz.

  • 65. Data: 2008-05-27 10:12:34
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Nie widzę żadnych przeszkód ku temu. W ogóle skąd pomysł, że
    > akceptacja karty musi się zgadzać z pojedynczym paragonem? Co ze
    > sprzedażami nie udokumentowanymi paragonem?

    Klient reklamuje transakcje - więc niejako obowiązek odparcia zarzutu
    spoczywa na punkcie detalicznym, w którym tę transakcję przeprowadzono.

    j.

  • 66. Data: 2008-05-27 10:17:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    januszek pisze:

    > Klient reklamuje transakcje - więc niejako obowiązek odparcia zarzutu
    > spoczywa na punkcie detalicznym, w którym tę transakcję przeprowadzono.

    No to sklep pokazuje podpis klienta pod zaakceptowaniem kwoty na
    slipie. I teraz na kliencie ciąży obowiązek udowodnienia, że podpis nie
    oznacza tego, co wydaje się, że oznacza.

  • 67. Data: 2008-05-27 10:54:26
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-27 12:17 Liwiusz pięknie wystukał/a:

    > No to sklep pokazuje podpis klienta pod zaakceptowaniem kwoty na
    > slipie. I teraz na kliencie ciąży obowiązek udowodnienia, że podpis nie
    > oznacza tego, co wydaje się, że oznacza.

    A skąd wiesz, że ona PIN-u nie wklepywała?

    --
    animka

  • 68. Data: 2008-05-27 12:00:38
    Od: "Włodziu" <f...@h...com.pl>

    > Nie widzę żadnych przeszkód ku temu. W ogóle skąd pomysł, że akceptacja
    > karty musi się zgadzać z pojedynczym paragonem? Co ze sprzedażami nie
    > udokumentowanymi paragonem?

    Zastanówcie się oboje przez moment.

    Kupuję coś mam paragon z datą i godziną powiedzmy 26-05-2008 godziną:55 na
    kwotę 140 zł

    Wydruk z terminala 26-05-2008 godzina (nawet) 14:56 na kwotę 1400 zł

    Więc jak mi mogą mi wmówić że zapłaciłem kartą za następne produkty (kolejne
    pozycje na rolce w kasie fiskalnej) skoro one będę z późniejszą godziną ??

  • 69. Data: 2008-05-27 12:05:24
    Od: "Włodziu" <f...@h...com.pl>

    Użytkownik "Azja" <s...@w...pl>
    napisał w wiadomości news:g1gjhm$gp2$1@opal.futuro.pl...

    > No to pochwal się, co Ty wiesz na temat kas fiskalnych. Zwłaszcza
    > możliwości powiązania paragonu z transakcją na ręcznym terminalu POS.

    kurwa myślcie troszkę

    na każdym paragonie czy z kasy fiskalnej czy z terminala jest data i
    godzina!!

    tak czy nie ??????????? Odp. TAK

    Więc jak mogłem kupić coś co ma późniejszą godzinę na wydruku z kasy
    fiskalnej niż z terminala !! Czyli że co najpierw zapłaciłem kartą a dopiero
    potem kasjerka nabiła to na kasę ?? No jak Ty robisz zakupy w takich
    sklepach to gratuluje intelektu (dobrze chociaż że się nie gubisz w tym
    sklepie, bo to pewnie wielki hipermarket)

  • 70. Data: 2008-05-27 12:08:37
    Od: "Włodziu" <f...@h...com.pl>

    > dziewczynko
    > czy ty naprawdę jesteś taka głupia, czy tylko taką udajesz.

    To pierwsze !! Poczytaj na tej grupie kilka jej wcześniejszych wypowiedzi to
    nie będziesz miał wątpliwości !!!

    Podejrzewam długie nieużywanie lub ciągłe napięcie przed i po miesiączkowe
    (względnie menopauzę - nie znam wieku)