eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą › Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin2!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.atman.pl
    !not-for-mail
    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Date: Mon, 26 May 2008 00:21:32 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 30
    Message-ID: <g1cmfc$qrt$1@node1.news.atman.pl>
    References: <4839b256$1@news.home.net.pl> <g1ce9o$cpr$5@inews.gazeta.pl>
    <g1ceks$ita$1@inews.gazeta.pl> <4839bed7$1@news.home.net.pl>
    <g1chjq$cpr$10@inews.gazeta.pl> <g1cjdj$19r8$1@news2.ipartners.pl>
    <g1cm31$cpr$13@inews.gazeta.pl> <g1cmbl$qk7$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1211751724 27517 193.238.180.163 (25 May 2008 21:42:04
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 25 May 2008 21:42:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.14 (Windows/20080421)
    In-Reply-To: <g1cmbl$qk7$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:534702
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2008-05-25 23:40 Alek pięknie wystukał/a:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał
    >>>>>
    >>>> to potem składasz reklamację w banku.
    >>>
    >>> Ale reklamację czego ?
    >>
    >> tego, że płatność nie zgadza się z zakupem.
    >
    > A musi?
    >
    >>> Że się nie zgadza paragon z poleceniem obciążenia ? A jak udowodni,
    >>> że nie kupował oprócz tej rzeczy za 140 jeszcze drugiej za 1260 i
    >>> akurat przypadkowo suma wyszła 1400 ? IMHO bez dobrej woli kierownika
    >>> sklepu nie odzyska pieniędzy.
    >>
    >> odzyska
    >> klient składa reklamację, sklep ma udowodnić, że obciażył kartę
    >> właściwą kwotą.
    >
    > Sklep jako dowód przedstawi kwitek z POSa z podpisem klienta.

    Ty to chyba jakiś cwaniak i kombinator jesteś.

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1